  • Data: 2009-08-27 20:41:19
    Temat: HP photosmart M425
    Od: "aqua" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    idioten-camera jak w temacie, służy w przedszkolu do uwieczniania zycia
    przedszkolaków ( fotki idą na www ) no i dziś ją pogięło ...
    Fotki robi, ale tylko na pamięci wewnętrznej, odczytuje karty pamięci, ale
    jedynie pokazując kominikat o złym formacie karty SD.
    Kartę ( i to nie jedną, bo próbowałam z 5 różnymi ) formatuję w kompie,bo w
    aparacie sie nie da - po załadowaniu do aparatu znowu ten sam komunikat.
    Karty sprawdzone w innym aparacie - są ok. Na wsparciu technicznym HP ni
    cholery nie odbierają telefonu. Może jakaś dobra duszyczka poradzi cuś, albo
    podpowie gdzie w Poznaniu znajduje się jakiś serwis, który mi poradzi lub
    fachowo naprawi nie puszczając przedszkola w skarpetkach ? Niestety na nowy
    aparat kasy nie ma.

    pozdrawiam
    aqua ( poznań )