    From: " quasi" <q...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: HP LaserJet 1100 wydruki
    Date: Sat, 10 Mar 2012 16:49:30 +0000 (UTC)

    Witajcie,
    Posiadam drukarkę jak w temacie. Co może być przyczyną wydruku jak tutaj
    http://imageshack.us/photo/my-images/15/wydrukd.jpg

    Wygląda to tak jakby niektóre wiersze były niedodrukowane. Lepiej to widać
    przy drukowaniu np. zdjęć. Ponadto przy drukowaniu bardziej wymyslnych rzeczy
    np. rysunki z cienkimi liniami to takie detale nie są drukowane.

    Dodam, że toner dosypywałem samodzielnie, a laser czyściłem. Wydruk nie jest
    czarny (ale to pewnie jest wina słabej jakości tonera) jak się drukuje z
    pdf'a, natomiast drukując stronę testową poprzez naciśnięcie przycisku na
    drukarce to według mnie wydruk ma lepsze zaczernienie.

    Czy pomogła by zmiana gęstości tonera (domyślnie jest 3)?

    Jakie zamienniki tonerów polecacie? Nie chodzi mi o proszek, ale o kupno całej
    kasety napełnionej tonerem. Oczywiście chodzi mi o zamiennik a nie oryginalny
    toner hp. Więcej nie będę się bawił w dosypywanie proszku bo to cholernie dużo
    brudnej roboty, a efekty są słabe (słaba jakość tonera).