  • 31. Data: 2010-01-28 11:41:46
    Temat: Re: HID
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Tomasz Pyra wrote:

    > No ale gdzie jest to idealne odcięcie? Bo może na wysokości
    > horyzontu? :)

    no przecież na stacji to sprawdzają
    zresztą - po tyle samochodu przedemną widać co i jak
    nie ma szans bym komuś świecił po oczach

    > No ale jak sam widzisz że kiedyś nie mrugali.
    > Jest masa innych kierowców, również z ksenonami, nawet jeżdżący tym
    > samym modelem co Ty i im raczej inni nie mrugają.

    samopoziomowanie ma pewien czas reakcji i na dziurach/dołkach/przyspieszaniu
    mocnym światła po chwili opadają...

    > No to jeszcze trzeba mieć przyzwoite żarówki.

    no to powiedz to tym którzy kupują żarówki w tesco -
    mega_xenon_ultra_light+200%

    --
    limken polimken

  • 32. Data: 2010-01-28 12:23:35
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-28, limken <l...@x...xx> wrote:

    > a jak dla mnie - po prostu niektórzy mają problem z oczami, upieprzone szyby
    > lub problem z emocjami...

    Stare światła: nie migali. Nowe światła: migają. W tym układzie
    zmieniły się tylko Twoje światła i zaczęły ludziom przeszkadzać. Nie
    oczy, nie szyby tylko Twoje światła.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 33. Data: 2010-01-28 13:49:35
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Stare światła: nie migali. Nowe światła: migają. W tym układzie
    > zmieniły się tylko Twoje światła i zaczęły ludziom przeszkadzać. Nie
    > oczy, nie szyby tylko Twoje światła.

    Nie stare światła - tylko stary samochód - z H4 na pokładzie, z kiepskimi
    odbłyśnikami, zmatowionym kloszem...

    nowy ma ksenony i świeci tak jak ustawodawca chciał (czy inny organ który o
    tym decyduje)

    --
    limken polimken

  • 34. Data: 2010-01-28 17:34:43
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-26 18:17:23 +0100, Tata <k...@k...net.pl> said:

    > Policja powinna eliminować z ruchu drogowego taki "tuning".

    Popełniasz parę błędów:
    - zakładasz, że policja jest od pilnowania porządku,
    - zakładasz, że policja rozumie co jest zagrożeniem, a co nie,
    - zakładasz, że policjant z drogówki myśli inaczej niż: ~"...poniżej 70
    źle, bo nie będzie mandatu/łapówki, powyżej dobrze...",
    - (i tak dalej, i tym podobnie)

    A wiejski tuning do badań technicznych zakłada normalne światła.

    --
    Bydlę

  • 35. Data: 2010-01-28 18:33:19
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-01-27 20:05, Tomasz Pyra pisze:
    > No to częsta sprawa, kiedy można swój własny cień zobaczyć na tyle
    > poprzedzającej ciężarówki.
    > [...]

    Ale zauważyłeś, że pisałem o ustawieniu świateł w radiowozach
    policyjnych w kontekście życzenia kolegi Tata aby policja zajęła się
    sprawdzaniem ustawienia świateł mijania w samochodach innych
    użytkowników dróg? ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 36. Data: 2010-01-28 20:11:02
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-26 21:20:32 +0100, "limken" <l...@x...xx> said:

    > akurat we wrześniu miałem taką przygodę - tydzień po badaniu
    > technicznym - nawet gość od badania zachwycał sie idealnym odcięciem
    > światła... jadę sobie - ktoś ma długie włączone, wyjechał z za zakrętu,
    > wyłączył je, po chwili błyska długimi ...

    I wtedy włącza się na chwilę swoje długie, by pokazać, że się jechało
    na światłach mijania.
    Zazwyczaj pomaga...

    --
    Bydlę