  • 11. Data: 2011-03-11 01:20:02
    Temat: Re: HDMI w laptopie i dzwiek
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 9.3.2011, qwerty napisał(a):

    > Nie koniecznie. Wystarczy ustawić domyślny sprzęt.

    I np. słuchać konwersacji ze Skype na TV?
    A już chyba szlag by mnie trafił jakby mi np. w trakcie oglądania filmu
    poleciał komunikat np. od Avasta - "Baza wirusów została zaktualizowana"
    (czy jakoś podobnie - nie używam, więc mogę źle pamiętać). ;D
    No ale fakt - to też jakieś wyjście.

    > Ma, gdyż XP i chyba vista nie widzi HDDMI Audio Device (jego obsługę trzeba
    > ręcznie doinstalowywać).

    W imieniu M$, sorry za to. ;D
    BTW. Rozmawiamy o laptopie z OSem zapewne skonfigurowanym przez producenta
    - (zakładając, że sprzęt pozwala) myślisz, że to pominął?

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 12. Data: 2011-03-11 07:31:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal Lukasik" napisał w wiadomości grup
    > W imieniu M$, sorry za to. ;D
    > BTW. Rozmawiamy o laptopie z OSem zapewne skonfigurowanym przez producenta
    > - (zakładając, że sprzęt pozwala) myślisz, że to pominął?

    Wgrywając tyle syfu można o czymś zapomnieć. Niech zainstaluje ATI HDMI Audio
    Device:
    http://218.210.127.131/downloads/downloadsView.aspx?
    Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3
    &GetDown=false

  • 13. Data: 2011-03-12 13:10:21
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 11.3.2011, qwerty napisał(a):

    > Wgrywając tyle syfu można o czymś zapomnieć.

    ASUS to nie jakaś firemka w garażu. Tego systemu nikt nie instaluje (nie
    siedzi i nie klika 'next' ;D) na każdym laptopie z osobna. Do każdego
    (z danego modelu) jest instalowany dysk z OSem zainstalowanym z wcześniej
    przygotowanego obrazu (ostatnio popularne jest instalowanie tylko obrazu
    'recovery' i OS instaluje się w momencie pierwszego uruchomienia kompa),
    albo też używa się instalacji nienadzorowanej (to starsze rozwiązanie
    i bardziej popularne w serwisach i wśród adminów).
    Wierz mi, że taki OS zanim zrobi się z niego "obraz" jest testowany na
    danym modelu przez "x" ludzi, "y" czasu.
    Gdyby jakiś producent pozwolił sobie na takie, jak to sugerujesz,
    niedopatrzenie wyobrażasz sobie jakie straty związane z reklamacjami by to
    przyniosło?
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 14. Data: 2011-03-12 19:31:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal Lukasik" napisał w wiadomości grup
    > ASUS to nie jakaś firemka w garażu. Tego systemu nikt nie instaluje (nie
    > siedzi i nie klika 'next' ;D) na każdym laptopie z osobna.

    Naprawdę? Myślałem, że zatrudniają chińczyków do instalacji. ;)
    A tak na poważnie - może właściciel czyścił system i całkowicie przypadkowo
    usunął HDMI audio.