  • 1. Data: 2010-10-26 10:01:15
    Temat: HDMI - audio
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    Witam
    Czy kabel HDMI z peceta do telewizora przetransportuje dźwięk ??
    Pozdrowienia
    Zbych

  • 2. Data: 2010-10-26 10:09:23
    Temat: Re: HDMI - audio
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-26 12:01, trimowWP pisze:
    > Witam
    > Czy kabel HDMI z peceta do telewizora przetransportuje dźwięk ??
    > Pozdrowienia
    > Zbych
    na kartach ati na pewno, nie wiem jak z nvidią.
    Irek

  • 3. Data: 2010-10-26 10:20:46
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2010-10-26 12:01, trimowWP pisze:
    > Witam
    > Czy kabel HDMI z peceta do telewizora przetransportuje dźwięk ??

    Ja mam przejsciowke DVI --> HDMI i kabel HDMI --> HDMI, dzieła bez
    problemów, ale wiem że nie każda przejsciówka transportuje dźwięk, ja
    mam tą którą producent dodaje do karty graficznej. Karta graficzna to ATI.

  • 4. Data: 2010-10-26 10:26:07
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czy kabel HDMI z peceta do telewizora przetransportuje dźwięk ??

    Tak, jak masz wpięty kabel audio z MOBO do grafy.

  • 5. Data: 2010-10-26 10:28:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 12:26:07 +0200, BaX napisał(a):

    > Tak, jak masz wpięty kabel audio z MOBO do grafy.

    Większość kart video z HDMI ma własną kartę dźwiękową na pokładzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-10-26 10:37:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, jak masz wpięty kabel audio z MOBO do grafy.

    Nie każda karta tego wymaga.
    ATI mają na kartach graficznych dodatkowe urządzenie dźwięku właśnie dla
    hdmi.
    Żadne kabelki nie są potrzebne.

  • 7. Data: 2010-10-26 10:53:18
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Większość kart video z HDMI ma własną kartę dźwiękową na pokładzie.

    Większość systemów wybiera domyślnie dzwiękówkę z MOBO która nie da dzwięku
    na HDMI bez tego kabla.

  • 8. Data: 2010-10-26 10:54:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Większość systemów wybiera domyślnie dzwiękówkę z MOBO

    Ja mam obie na mobo.
    Wystarczy wyłączyć tą której się nie używa i po kłopocie.

  • 9. Data: 2010-10-26 10:58:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ja mam obie na mobo.
    > Wystarczy wyłączyć tą której się nie używa i po kłopocie.

    Tylko trzeba mieć pojęcie o tym, że system 'wybiera' urządzenie przez które
    wysyła dzwięk, a dodatkowo jeszcze wiedzieć gdzie ewentualnie to zmienić lub
    wyłączyć.

  • 10. Data: 2010-10-26 10:59:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tylko trzeba mieć pojęcie o tym, że system 'wybiera' urządzenie przez
    > które wysyła dzwięk, a dodatkowo jeszcze wiedzieć gdzie ewentualnie to
    > zmienić lub wyłączyć.

    Fakt, kliknięcie ikonki głośnika w prawym dolnym rogu ekranu to cholernie
    tajemna wiedza.