-
1. Data: 2011-06-27 16:20:37
Temat: Gwarancja jakości... Spostrzeżenia...
Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>
Witajcie,
Zastanawia mnie jedna sprawa - UKE chce wymusić na operatorach 90%
gwarantowanego pasma, dla klientów to dobrze.
Jednak z drugiej strony - mam zakłócany link radioliniowy, UKE
ma czas na reakcje 1 miesiąc - dodam że opłaty za pasmo wcale nie
są niskie - ba - są wielokrotnie wyższe niż opłata za dostęp do
Internetu dla przysłowiowego Kowalskiego.
Zdaje sobie sprawe że złapanie "pirata" proste nie jest, jednak
oczekuję symetrii działań - nie ma 90% dostępności - bo ktoś zakłóca
UKE reaguje w ciągu doby (choćby przydzielając inną częstotliwość).
--
#begin 755 signature.exe
[tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free. op. Tomek
-
2. Data: 2011-06-27 19:34:02
Temat: Re: Gwarancja jakości... Spostrzeżenia...
Od: Michał <m...@n...com>
W dniu 2011-06-27 18:20, Verox pisze:
> Witajcie,
>
> Zastanawia mnie jedna sprawa - UKE chce wymusić na operatorach 90%
> gwarantowanego pasma, dla klientów to dobrze.
> Jednak z drugiej strony - mam zakłócany link radioliniowy, UKE
> ma czas na reakcje 1 miesiąc - dodam że opłaty za pasmo wcale nie
> są niskie - ba - są wielokrotnie wyższe niż opłata za dostęp do
> Internetu dla przysłowiowego Kowalskiego.
> Zdaje sobie sprawe że złapanie "pirata" proste nie jest, jednak
> oczekuję symetrii działań - nie ma 90% dostępności - bo ktoś zakłóca
> UKE reaguje w ciągu doby (choćby przydzielając inną częstotliwość).
To niedobrze dla klientów. Więcej regulacji, gorzej dla operatorów,
gorzej dla operatorów, gorzej dla rynku, gorzej dla klienta. Gdyby same
regulacje potrafiły dostarczać internet, było by lepiej, niestety nie
potrafią. Niestety to zbyt proste, żeby było oczywiste. Na szczęście
rynek poradzi sobie i z tym, szkoda, że będzie to kosztowne. Koszty
poniesie klient.Trudno.
Pozdrawiam
m.
-
3. Data: 2011-06-28 22:00:47
Temat: Re: Gwarancja jakości... Spostrzeżenia...
Od: Krzysztof <s...@i...net.pl>
W dniu 27.06.2011 21:34, Michał pisze:
> To niedobrze dla klientów. Więcej regulacji, gorzej dla operatorów,
> gorzej dla operatorów, gorzej dla rynku, gorzej dla klienta. Gdyby same
> regulacje potrafiły dostarczać internet, było by lepiej, niestety nie
> potrafią.
Co ty tam wiesz o regulacjach :
http://www.youtube.com/watch?v=BL15EIRC1h8&feature=r
elated
:-)
Pozdrowienia dla Regulatora.
Krzysztof
-
4. Data: 2011-06-29 08:46:24
Temat: Re: Gwarancja jakości... Spostrzeżenia...
Od: Michał <m...@n...com>
W dniu 2011-06-29 00:00, Krzysztof pisze:
> W dniu 27.06.2011 21:34, Michał pisze:
>
>> To niedobrze dla klientów. Więcej regulacji, gorzej dla operatorów,
>> gorzej dla operatorów, gorzej dla rynku, gorzej dla klienta. Gdyby same
>> regulacje potrafiły dostarczać internet, było by lepiej, niestety nie
>> potrafią.
>
> Co ty tam wiesz o regulacjach :
>
> http://www.youtube.com/watch?v=BL15EIRC1h8&feature=r
elated
>
> :-)
Tadeusz Mosz jaki młody :)
Pozdrawiam
m.