  • 1. Data: 2011-09-24 09:34:38
    Temat: Gruzja, Armenia 2011 relacja
    Od: "buzar" <b...@r...pl>

    Dzień dobry

    jak ktoś zaineteresowany to zapraszam:

    http://tinyurl.com/3s8r22l

    w tym roku w Gruzji i Armenii motocyklistów
    z Polski było na pęczki, ale może jeszcze ktoś
    tam nie był i chce poczytać ;)

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar

  • 2. Data: 2011-09-26 21:05:01
    Temat: Re: Gruzja, Armenia 2011 relacja
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 24 Wrz, 11:34, "buzar" wrote:
> [...]
    >
    > http://tinyurl.com/3s8r22l
    >
    > w tym roku w Gruzji i Armenii motocyklistów
    > z Polski było na pęczki, ale może jeszcze ktoś

    A normalny motór tam dojedzie?

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300

  • 3. Data: 2011-09-27 07:15:47
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 2011-09-26 23:05, lesor pisze:

    > A normalny motór tam dojedzie?

    Oprocz drogi miedzy Mestia a Uszguli do Lentechi.
    Wszystko od rututni po R1 ;) da rade.

    --
    pozdr!
    Rogal

  • 4. Data: 2011-09-27 07:47:21
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-26 23:05, lesor pisze:

    > A normalny motór tam dojedzie?

    szukasz nowych wyzwan? :)))

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 5. Data: 2011-09-27 12:14:31
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-27 09:15, Grzegorz Rogala pisze:

    > Oprocz drogi miedzy Mestia a Uszguli do Lentechi.
    > Wszystko od rututni po R1 ;) da rade.

    R1 w czerwcu nie dawała rady nawet w Czarnogórze...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 6. Data: 2011-09-27 12:15:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-27, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

    > R1 w czerwcu nie dawała rady nawet w Czarnogórze...

    R1 czy kierownik?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-09-27 12:20:53
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-27 14:15, AZ pisze:

    > R1 czy kierownik?

    Oficjalnie R1 ale jak jest każdy wie :)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 8. Data: 2011-09-27 12:48:33
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Użytkownik buzar napisał:
    > jak ktoś zaineteresowany to zapraszam:
    >
    > http://tinyurl.com/3s8r22l

    No i bosko, plan mam na 2012, żeby tam poszwędać się ze 3 tygodnie, ale
    oglądając zdjęcia boję się, że niektórych odcinków nie przejadę autobusem...
    i pewnie będę musiał trzymać się mniejszych dziur a wtedy wyprawa straci na
    uroku.

    Pozdro
    WaFel
    BMW K1200LT i SYM Mio 100

  • 9. Data: 2011-09-27 13:15:08
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 27-09-2011 14:48, WaFel pisze:

> [...]
    > oglądając zdjęcia boję się, że niektórych odcinków nie przejadę
    > autobusem... i pewnie będę musiał trzymać się mniejszych dziur a wtedy

    Powiem Ci jedno, warto ale nie autobusem*. Tam to trzeba zatargac jakies
    lekkie enduro bo sama dojazdowka (jak ktos juz Turcje zrobil) jest
    nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudna.

    * Chyba ze dasz rade przeniesc ;)
    http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/Kaukaz_2011_
    294_Piotr.JPG

    --
    pozdr
    Rogal

  • 10. Data: 2011-09-27 13:16:07
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 27-09-2011 14:14, The_EaGle pisze:

    > R1 w czerwcu nie dawała rady nawet w Czarnogórze...
    Ale ze jak?
    bloto po bak bylo? ;)
    czy kamienie wielkosci tv 21"? ;)

    --