  • Date: Fri, 09 Jan 2009 20:39:19 +0100
    From: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [OT]Re: Gruzja 2008 - relacja

    McGregor pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Luczak" <a...@s...akcent.pl> napisał w wiadomości
    >
    > ..........? Człowiek zapytał jakim aparatem foty robione. Tyle.
    > A tu ........ dyskusja, czy pytacz jest dobrym fotografem, czy może
    > pedałem? A może jest debilem? .......... niektórych...

    Ja rozumiem internet daje poczucie animowości, bezkarności, itd, nie
    będę się zniżał by odpowiadać takiemu osobnikowi.

    Odpowiadając pytaczom o aparat. Pewnych pytań nie powinno się zadawać,
    gdyż często są nietaktem, temu miała służyć przytoczona dykteryjka.
    Jeśli przykładowo Kuczu ukończy swój kolejny projekt motocyklowy,
    zawierający własnego pomysłu wahacz wykonany z jednego kawałka
    aluminium, nietaktem będzie pytać go o typ użytej tokarki. Pomijam fakt,
    że odpowiedź może brzmieć- zestaw pilników z Castoramy.
    Z fotografią jest podobnie, z czego wielu nie zdaje sobie sprawy. Niskie
    ceny popularnych lustrzanek sprawiają, że popularne jest myślenie typu
    co mam kupić by robić dobre zdjęcia.
    Jaki jest przepis na trasę wokół morza Czarnego- Triumph Tiger 955i oraz
    aparat jaki miał Buzar. Tylko jeśli powtórzy ją McGregor to nie zabiorę
    się za czytanie jego realcji.
    Pytanie do autora wątku- przy pisaniu relacji jakich słowników używałeś?
    Przepraszam, żartowałem :-)

    --
    AL F650 & LC4