    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Graulujcie swojakowi.
    Date: Sun, 22 May 2011 18:20:02 -0700 (PDT)

    "Z przyjemnoscią pragnę poinformować Państwa, że należę do elitarnego
    miedzynarodowego grona najlepszych fotoreporterów ślubnych na świecie
    - Wedding Photojournalist Association WPJA, zostałem również przyjęty
    do prestiżowej amerykańskiej organizacji The Artistic Guild of the
    Wedding Photojournalist Association (AGWPJA) zrzeszającej najlepszych
    artystycznych fotoreporterów ślubnych na świecie. Przy tej okazji
    chciałbym również podziękować wszystkim parom, dzięki którym powstało
    moje portfolio, dzięki którym jestem dzisiaj na dobrej drodze do
    realizacji swoich marzeń".
    http://k-artpolska.pl/

    --
    Ziggy Photo - Professional photographer