  • 11. Data: 2010-03-15 13:30:52
    Temat: Re: Grafika do szopa
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    mt pisze:

    > No to ok, skoro gada, tyle tylko że jak Janko chce coś pasywnego i
    > miałoby to być ATI ze streamem to trzeba liczyć nieco ponad 500 zł.

    Zamówiłem GT220, jedyna dostępna na jutro rano, bez wiatraka i niedroga.
    240 też była, ale z tego co widzę, to nie ma nic lepiej dla cs-a, a
    ponad stówę droższa.
    Fajnie, jak trzeba już to w Krakowie jest wszystko z wiatrakami, stare
    paści, drogie albo na nie już.
    Zobaczymy jaka będzie różnica w szopie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2010-03-15 16:03:53
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    kiedyś miałem karty ELSA, ale jakoś nie mogę znaleźć nic nowego tej
    firmy - czy zmieniła nazwę?
    Porównywalnie przy tym samym prcesorze karta była około 30% szybsza
    niż innej firmy (nawet od tak dobej jak wtedy miała ATI)!

    Pozdrawiam
    Les

  • 13. Data: 2010-03-15 16:31:25
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Janko Muzykant wrote:

    > Myślę o trzech stówach, ale przede wszystkim braku wiatraka (co
    > niejako ogranicza kwotę, bo droższe są chłodzone aktywnie).
    > Minimalny pobór prądu też mnie kusi, bo to są już konkretne
    > koszta jeśli komputer pracuje kilkanaście godzin dziennie.
    > Wręcz zastanawiam się nad GT210, cienkim jeśli chodzi o osiągi,
    > ale wspierającym wszystko co nowe i palącym max 30W. Co tak
    > naprawdę jest ''szybciej'' w szopie jeśli karta jest bardziej
    > wydajna? Ati jakoś omijałem, a nie chciałbym eksperymentować...

    Mówisz i masz.. ale u ATI:
    http://www.kirk.pl/pricelist/Item.aspx?PID=C9201145

    Minimalny pobór prądu w okolicach 8W, chłodzenie
    pasywne i bezproblemowo radzące sobie z karta.
    Od siebie dodam iż wiele lat stosowałem nVidie,
    ale obecnie przesiadłem się na ATI, gdyż jak na
    dziś, oni robią lepsze konstrukcje, i jest ich
    większy wybór.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 14. Data: 2010-03-15 16:39:46
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Janko Muzykant wrote:

    > Zamówiłem GT220, jedyna dostępna na jutro rano, bez wiatraka i
    > niedroga.

    Szkoda że nV, nie będzie źle, ale mogłoby być lepiej.
    Aha. Sugeruję pilnować paragonu/faktury + gwarancji..

    > 240 też była, ale z tego co widzę, to nie ma nic
    > lepiej dla cs-a, a ponad stówę droższa.
    > Fajnie, jak trzeba już to w Krakowie jest wszystko z
    > wiatrakami, stare paści, drogie albo na nie już.

    Jak nie ma, jak są, nie dałeś czasu się grupie wykazać.
    No ale teraz już jest po herbacie..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 15. Data: 2010-03-15 17:03:46
    Od: mt <t...@i...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:

    > Mówisz i masz.. ale u ATI:
    > http://www.kirk.pl/pricelist/Item.aspx?PID=C9201145

    Nie wiem dokładnie co tam Janko kupił, ale w czym ta polecana przez
    Ciebie karta będzie lepsza pod względem pracy z CS4 z np. taka kartą?
    http://www.morele.net/karta-graficzna-zotac-zt-20204
    -20l-279831/

    --
    marcin

  • 16. Data: 2010-03-15 17:05:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > Szkoda że nV, nie będzie źle, ale mogłoby być lepiej.
    > Aha. Sugeruję pilnować paragonu/faktury + gwarancji..

    > Jak nie ma, jak są, nie dałeś czasu się grupie wykazać.
    > No ale teraz już jest po herbacie..

    Nie chciało mi się dłużej szukać, a fioletowe mrówki na monitorze trochę
    wkurzają :)
    Poza tym zamawiam tam, gdzie z gwarancją nie mam problemu czyli u
    dystrybutora takich różności dla klientów. Może sobie potestuję jakieś
    ati przy okazji, tylko akurat klienci to są głównie księgowi więc
    nieczęsto się zdarza mieć coś za kilka stów do grafiki.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /terroryzm - wiem co to, kiedyś mi strona nie działała.../

  • 17. Data: 2010-03-15 17:09:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    mt pisze:

    > Nie wiem dokładnie co tam Janko kupił, ale w czym ta polecana przez
    > Ciebie karta będzie lepsza pod względem pracy z CS4 z np. taka kartą?
> [...]

    No właśnie, to wziąłem.

    Tak po prawdzie na 7600 wszystko w szopie chodzi płynnie (przesuwanie,
    bo i niby co jeszcze?) i nie wyobrażam sobie jak mogłoby chodzić
    płynniej. Gdyby ta karta pomagała liczyć no to byłaby inna historia.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jak każdy, mam plany na tysiąc lat, tylko wydaje mi się, że się nie
    wyrobię/

  • 18. Data: 2010-03-15 17:18:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-03-15 18:09, Janko Muzykant pisze:

    > Tak po prawdzie na 7600 wszystko w szopie chodzi płynnie (przesuwanie,
    > bo i niby co jeszcze?) i nie wyobrażam sobie jak mogłoby chodzić
    > płynniej. Gdyby ta karta pomagała liczyć no to byłaby inna historia.

    No przecież w miarę nowe karty Ati i nvidii pomagają liczyć :)

  • 19. Data: 2010-03-15 17:20:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > No przecież w miarę nowe karty Ati i nvidii pomagają liczyć :)

    Lensblur będzie szybszy?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /badacze dowiedli, że globalne ocieplenie wzięło się ze żarówek setek/

  • 20. Data: 2010-03-15 17:39:44
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mt" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem dokładnie co tam Janko kupił, ale w czym ta polecana przez Ciebie
    > karta będzie lepsza pod względem pracy z CS4 z np. taka kartą?
> [...]

    W tym przypadku Radeon jest wydajniejszy ;)
    Aby skończyć polemiki, polecam poniższy link, niech każdy porówna swoje
    "typy" i wybierze najlepszą dla własnych potrzeb :)
    http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html