  • 41. Data: 2014-05-15 19:32:08
    Temat: Re: Google navi - narzędzie czy zabawka
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-08 15:10, J.F pisze:

    > Te drogi sie u nas znow nie tak czesto zmieniaja, i trasa obliczona na
    > postawie mapy sprzed roku zazwyczaj bedzie i tak lepsza od trasy
    > nieobliczonej :-)
    > Albo od trasy prowadzacej do zlego miejsca, jak to kolega narzekal.
    >
    > P.S. po boomie Euro drogowcy jakby troche zwolnili tempo i zmian od
    > roku znow jakby malo.
    > A o odcinku S8 odanym w grudniu 2013 yanosik jakos wie.
    >
    > J.

    W moim rejonie poruszania aktualna mapa UMP, a ta stara używana w
    Yanosiku to zupełnie co innego. Tu nie chodzi nawet o odcinki nowo
    otwartych dróg, ale nawet kilkusetletnich miejscowości na nich nie ma.
    UMP to najlepsza mapa jaka znam pod względem drug, ale pozostałe
    elementy, jak miejscowości itp. detale to juz raczej nie za wesoło. Od
    jakiegoś roku pomagam edytować fragment Wielkopolski na osi
    Września-Gniezno-Konin-Jarocin, w tym rejonie wprowadziłem z jakieś 1000
    poprawek, w tym około 200 miejscowości. Gdy zaczynałem to np. w takiej
    miejscowości Słupca (około 30 000 mieszkańców) poza kilkoma stacjami
    paliw nie było żadnego punktu POI. Takie uszczegóławianie mapy jest
    prowadzone na terenie całej Polski, a więc aktualność mapy ma duże
    znaczenie.