  • 1. Data: 2009-12-01 18:48:16
    Temat: Czy ktoś miał przyjemność z szefostwem AZ?
    Od: "cdn" <c...@s...pl>

    Witam

    AZ to kpina z hostingu i z Klienta. Po kilkutygodniowej czkawce serwerów za
    kilka setek sztuka, można się u nich np. dowiedzieć że szefowie nie bedą z
    Klientem rozmawiać bo kontakt z nimi jest niemożliwy. Czy ktoś ma
    doswiadczenie z tą n_a_j_g_o_r_s_z_ą firmą hostingową jaką znam? A
    konkretnie o doświadczenie z szefami mi chodzi?

    Rzecz w tym, że spowodowali mi spore straty finansowe, a pracownicy mają to
    oczywiście gdzieś bo są tylko pracownikami.

    ---
    cdn

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4561
    (20091031) __________

  • 2. Data: 2009-12-01 19:05:40
    Temat: Re: Czy ktoś miał przyjemność z szefostwem AZ?
    Od: Jerzy <j...@g...com>

    No tak. Straciłeś grube miliony na przerwie w działaniu ich usług i
    teraz żądasz odszkodowania. Czemu w takim razie nie kupisz dedyka skoro
    masz takie super ważne strony?

  • 3. Data: 2009-12-01 19:57:30
    Od: "cdn" <c...@s...pl>

    Użytkownik "Jerzy" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > No tak. Straciłeś grube miliony na przerwie w działaniu ich usług i
    > teraz żądasz odszkodowania. Czemu w takim razie nie kupisz dedyka skoro
    > masz takie super ważne strony?

    Panowie z AZ też uważają że kilkutygodniowa przerwa w działaniu usług to po
    prostu przerwa.

    Milionów nie straciłem, ale coś tam straciłem. Czyli strony działają tylko
    na serwerze dedykowanym? Po co zatem oferuje się usługę, która nie działa?

  • 4. Data: 2009-12-01 19:59:02
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 1 Dec 2009 19:48:16 +0100, cdn napisał(a):

> [...]
    >
    > Rzecz w tym, że spowodowali mi spore straty finansowe, a pracownicy mają to
    > oczywiście gdzieś bo są tylko pracownikami.

    Z doświadczenia - jeśli hosting Ci nie odpowiada, czym prędzej go zmień.
    Możesz sądownie dochodzić na drodze cywilnej rekompensaty za poniesione
    straty - jeśli oczywiście potrafisz ją przed sądem udowodnić.
    To że szefowie firmy nie chcą z Tobą rozmawiać wcale mnie nie dziwi, bo
    niby co mięliby powiedzieć? Serwery padły z jakiegoś powodu i tyle,
    doświadczenie powinno Cię ponieść do lepszego hostingu, albo - jak sugerują
    wyżej - dedyka i tyle. Przeprosiny od szefa gówno dadzą.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2009-12-01 20:02:47
    Temat: Re: Czy kto? mia? przyjemno?? z szefostwem AZ?
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** cdn <c...@s...pl> wrote:

    > Panowie z AZ te? uwa?aj? ?e kilkutygodniowa przerwa w dzia?aniu us?ug to po
    > prostu przerwa.

    > Milion?w nie straci?em, ale co? tam straci?em. Czyli strony dzia?aj? tylko na
    > serwerze dedykowanym? Po co zatem oferuje si? us?ug?, kt?ra nie dzia?a?

    Heh dopóki nie masz SLA czyli umowy przewidującej kary finansowe za
    niedostępność to możesz sobie marudzić... a szefowie mają to w dupie.

    Oczywiście usługi z takimi gwarancjami odpowiednio kosztują.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 6. Data: 2009-12-01 20:33:22
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 09-12-01 19:48, cdn pisze:

> [...]

    > kilka setek sztuka, można się u nich np. dowiedzieć że szefowie nie bedą z
    > Klientem rozmawiać bo kontakt z nimi jest niemożliwy. Czy ktoś ma

    Nie sadze by chcieli sluchac kazdego klienta po awarii. Po to maja
    pracowników. Jest to logiczne.

    > doswiadczenie z tą n_a_j_g_o_r_s_z_ą firmą hostingową jaką znam? A
    > konkretnie o doświadczenie z szefami mi chodzi?

    A jakie doswiadczenia? A ile firm znasz?

    > Rzecz w tym, że spowodowali mi spore straty finansowe, a pracownicy mają to
    > oczywiście gdzieś bo są tylko pracownikami.

    Z tego co wiem jest to jedna z wiekszych firm zajmujacych sie
    domenami/hostingiem. Opinie w sieci maja slabe, istnieja od X lat.
    Wybrales ich wiec pomimo to, bo jest tanio. W umowie, ktorej zapewnie
    nie czytales, nie masz nic na temat rekompensaty za poniesione straty.
    Nie masz pewnie tez gwarantowanej ciągłości i szybkosci pracy. Czego
    wiec oczekujesz? Ze bedzie tanio, szybko i dobrze?
    Ponadto jestes 100% pewien, że problem z Joomla nie byl czesciowo wina
    Twoja?
    Czy uwazasz ze spamowanie kilku grup news pomoze Ci rozwiazac problem?

    PS.
    Nie lubie AZ (tak, bez powodu bo nie mam tam domen), ale jeszcze
    bardziej nie lubie dochodzenia "swego" w sposob jaki prezentujesz.

    --
    Robert Kusmierz
    www.robertkusmierz.com | Serwis prywatny

  • 7. Data: 2009-12-01 21:16:29
    Od: Tomasz Muszyński <t...@o...pl_nospam>

    W dniu 09-12-01 21:33, Robert Kusmierz pisze:

    > Nie sadze by chcieli sluchac kazdego klienta po awarii. Po to maja
    > pracowników. Jest to logiczne.

    W AZ obsługi klienta praktycznie nie ma (osobiste doświadczenie). Póki
    serwer działa to należy się cieszyć, ale jak coś padnie to pozostaje
    tylko modlić się aby trafić do jakiejś kumatej osoby, która zobaczy, że
    przyczyną był wypięty kabel zasilający...

    > A jakie doswiadczenia? A ile firm znasz?

    Ja sobie chwalę OVH. Raz (w 1,5 rocznej karierze) dedyk miał jakiś 1
    minutowy (!!!) przestój, to zaraz dostałem o tym automatycznego maila,
    że serwer nie odpowiada i że w ciągu paru minut przy braku dalszego
    odzewu zostanie wykonany automatyczny restart. Jestem pozytywnie
    zaskoczony. Informacje o pracach planowych w sieci, czy nawet obciążanie
    ich sieci - to nie są tajemnice.

    W AZ nic sami nie monitorują (przynajmniej kiedyś tak było). Póki klient
    sam się nie zgłosi, że serwer leży, to teoretycznie może tak leżeć przez
    lata...

    > Z tego co wiem jest to jedna z wiekszych firm zajmujacych sie
    > domenami/hostingiem. Opinie w sieci maja slabe, istnieja od X lat.
    > Wybrales ich wiec pomimo to, bo jest tanio. W umowie, ktorej zapewnie

    AZ wcale nie ma niskich cen - więc to chyba nie było decydujące
    kryterium wyboru ;)

    > nie czytales, nie masz nic na temat rekompensaty za poniesione straty.
    > Nie masz pewnie tez gwarantowanej ciągłości i szybkosci pracy. Czego
    > wiec oczekujesz? Ze bedzie tanio, szybko i dobrze?

    Polecam zerknąć w podstawowe warunki oferty w OVH. Są podane czasy
    interwencji, naprawy, dostępności oraz kar za przekroczenie tychże
    parametrów. Każda oferta to zawiera - nawet ta najtańsza po 99zł/m-c za
    dedyka. Dla wirtualek też się chwalą 99,9% dostępności. Na stronie AZ
    jakoś nie znalazłem takich informacji, więc pewnie nie mają się czym
    pochwalić...

    tm

    PS: tylko niech mnie tu nikt nie bierze za pracownika OVH, albo inne
    kumoterstwo :)

  • 8. Data: 2009-12-01 21:35:48
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 09-12-01 22:16, Tomasz Muszyński pisze:

    > W AZ obsługi klienta praktycznie nie ma (osobiste doświadczenie). Póki

    Odmawiaja kontaktu z szefami uznałem, że kontakt istnieje.
    Dlaczego mi to tlumaczysz?

    > Ja sobie chwalę OVH. Raz (w 1,5 rocznej karierze) dedyk miał jakiś 1

    Pytałem autora wątku.

    > AZ wcale nie ma niskich cen - więc to chyba nie było decydujące
    > kryterium wyboru ;)

    Wiec majac na uwadze powyzsze (skasowane opinie o AZ), oraz fakt ze nie
    tanio - to tym glupiej.

    > Polecam zerknąć w podstawowe warunki oferty w OVH. Są podane czasy

    A co to ma do rzeczy?

    > PS: tylko niech mnie tu nikt nie bierze za pracownika OVH, albo inne
    > kumoterstwo :)

    Na grupach wspominasz około 10 razy o OVH wiec na pewno było to,
    podobnie jak tu, nie na miejscu ;)

  • 9. Data: 2009-12-01 23:03:59
    Od: Colin <m...@g...com>

    Jerzy wrote:
    > Czemu w takim razie nie kupisz dedyka skoro masz takie super ważne
    > strony?

    Serwery dedykowane w az.pl działają podobnie jak ich hosting.

  • 10. Data: 2009-12-02 00:28:32
    Od: Tomasz Muszyński <t...@o...pl_nospam>

    W dniu 09-12-01 22:35, Robert Kusmierz pisze:

    > Odmawiaja kontaktu z szefami uznałem, że kontakt istnieje.
    > Dlaczego mi to tlumaczysz?

    Tłumaczę, bo jak sam napisałeś, nie miałeś z nimi żadnego kontaktu, a
    krytykujesz autora wątku, że z dołem nie może się dogadać i zdesperowany
    chce trafić wyżej (a góra i tak pewnie go zleje).

    > Pytałem autora wątku.

    Wiem. Dołączyłem się coś polecając.

    > A co to ma do rzeczy?

    Że niska cena nie musi oznaczać kompletnego braku usług gwarantowanych -
    czym uzasadniłeś kiepskość AZ.

    > Na grupach wspominasz około 10 razy o OVH wiec na pewno było to,
    > podobnie jak tu, nie na miejscu ;)

    Czy coś jest w tym dziwnego, że wciąż polecam jedną firmę? Chyba nie
    oczekujesz, że będąc zadowolonym z hostingu X i tak go będę zmieniał i
    wciąż polecał coś innego, co nie? Jak uważasz, że jest coś lepszego to
    poleć biednemu klientowi AZ żeby się nie męczył dłużej.

    A w ogóle to jakiś przewrażliwiony jesteś ;)

    tm