  • 1. Data: 2013-06-25 08:29:45
    Temat: Google SEO zmiany
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    "Google Changes Ranking Advice, Says Build Quality Sites Not Links"
    http://searchengineland.com/google-changes-ranking-a
    dvice-says-build-quality-sites-not-links-163931

    Czyli teraz liczy się nie ilość linków prowadzących do strony, ale
    wysokiej jakości strona, którą użytkownik będzie chciał polecić. Nie
    wnikałem jeszcze w część pt. "[...] that users will want to use and
    share", bo ciekaw jestem jak to będzie funkcjonować.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 2. Data: 2013-06-26 04:02:04
    Temat: Re: Google SEO zmiany
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 08:29:45 +0200, Cezary Tomczyk napisał(a):

> [...]
    > wnikałem jeszcze w część pt. "[...] that users will want to use and
    > share", bo ciekaw jestem jak to będzie funkcjonować.

    Jak dla mnie to teraz będzie się liczyły "share" z fejsbunia i twittera.
    --
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 3. Data: 2013-06-26 20:08:59
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    On 2013-06-26 04:02, Filip454 wrote:

    dvice-says-build-quality-sites-not-links-163931

    > Jak dla mnie to teraz będzie się liczyły "share" z fejsbunia i twittera.

    No i + z Google+ :D

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/