  • 1. Data: 2013-06-25 15:10:38
    Temat: roboty pająki spamerzy
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no zadam kolejne pytanie bez odpowiedzi...

    jak filtrować roboty pająki i głównie spamerów w logach i statystykach?
    macie jakieś sprawdzone metody? u mnie spamerzy włażą po 100 razy dziennie,
    jak ich przefiltrować?

  • 2. Data: 2013-06-27 17:43:39
    Temat: Re: roboty pająki spamerzy
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    konkretnie to potrzebna mi jest taka orientacyjna liczba, ile razy na stronę
    wbija się taki spamer podczas jednego "wejścia"? może Ktoś ma jakieś
    statystyki?

  • 3. Data: 2013-06-29 13:21:50
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    > no zadam kolejne pytanie bez odpowiedzi...
    >
    > jak filtrować roboty pająki i głównie spamerów w logach i statystykach?
    > macie jakieś sprawdzone metody? u mnie spamerzy włażą po 100 razy
    > dziennie, jak ich przefiltrować?

    Mam na jednej ze swoich stron "pułapkę" na spamboty: część strony
    do której wiedzie ukryty link; na pośredniej stronie są metatagi
    noindex,nofollow , którego uczciwe boty przestrzegają; dalej są strony
    generowane w locie przez skrypt php i jeśli wejdzie w nie jakiś
    robot, to po wygenerowaniu dla niego 10-tej strony - jego IP jest
    dopisywane do listy, którą sprawdza główna strona (index.php) przy
    każdym wyświetleniu. Jeśli znajdzie IP na taj liście - odprawia
    goście z headerem "403 Access Forbidden". Można też dopisywać
    IP bezpośrednio do .htaccess "Access deny xxx.xxx.xxx.xxx"
    Ta 10 strona jest po to, żeby - jeśli jednak zaplątal się tam
    jakiś ciekawski ludzik - nie zablokować go, bo po kilku podobnych
    stronach człowiek już się zorientuje że nic ciekawego tam nie ma.

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 4. Data: 2013-07-05 22:55:41
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    no cwane, cwane, ale ja mam problem na forum, dałem captcha, ale po tygodniu
    zaczeły się spamy...
    co ciekawe, taki spamer wchodzi na stronę i po sekundzie śmieci na forum
    jakby captcha w ogóle nie było...
    czy te spamowe algorytmy są już tak doskonałe, czy ja mam coś źle
    poustawiane?