  • 1. Data: 2009-10-19 13:29:34
    Temat: Wybór UPS
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Witam, z czasem padły mi dwa UPS-y, obydwa służyły do podtrzymania na
    chwilę typowych komputerów biurowych z 17" monitorami.

    Tamte UPS-y miały parametry 300VA/180W i gdy funkcjonowały, to kilka minut
    były w stanie podtrzymać działanie komputera. Widzę, że ceny takich
    urządzeń spadły. Czy 600 VA Musteka jest "warte" tyle samo, co 500 VA APC,
    który jest raz droższy?

    Co w rozsądnej cenie kupić? Myślałem o przeznaczeniu do 300 zł za sztukę a
    najlepiej około 250 zł. W tej cenie (brutto) jest np. Mustek 1000VA/600W

    Pozdrawiam
    Technolog

  • 2. Data: 2009-10-19 13:52:50
    Temat: Re: Wybór UPS
    Od: alianora <a...@g...pl>

    Technolog pisze:
    > Witam, z czasem padły mi dwa UPS-y, obydwa służyły do podtrzymania na
    > chwilę typowych komputerów biurowych z 17" monitorami.
    <cut>
    Odpowiadając zgodnie z tematem grupy:
    content="0;url=http://www.google.pl/#q=zasilacze+awa
    ryjne">

    > Pozdrawiam
    > Technolog

    Jak na technologa kiepsko się posługujesz technologiami internetowymi...

    Pozdrawiam,
    MK