  • 41. Data: 2014-01-27 15:00:30
    Temat: Re: Głośniki do komputera
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > Animko, głośniki od wieży wtyka się do wieży (czyli do wzmacniacza).

    Tak.

    > wieżę podłącza się do kompa dodatkowym kabelkiem ze stosownymi wtykami.

    Wieży do komputera nie podłaczałam, bo mi to nie jest potrzebne.

    > Współczuję. Ale od 20 lat nie słyszałem o telewizorze który by miał wyjście
    > wprost na głośniki, zwłaszcza typu jack. Zapewne twój OTV ma wyjście audio
    > lecz małej mocy. Zatem musiałabyś kupić sobie i głośniki i wzmacniacz.

    Nie wiem, nie chce mi się odłączać głośników od komputera (bo kable są
    poplątane trochę i nie chce mi sie odsuwać biurka), bo sprawdziłabym w
    telewizorze.
    Tu link do gniazdek w telewizorze. Podświetlałam latarką, żeby zdjęcie
    wyszło, bo robiłam telefonem.
    http://www.sendspace.pl/file/pic/7851ac37e887a9f2b02
    c97e/view

    Skoro gniazdka audio są to chyba dodatkowe głośniki będą działały?
    W opcjach telewizora jest do wyboru: głośniki telewizora, głośniki
    zewnętrzne.
    W Telewizorze głośniki mają 20 WAT.

    --
    animka

  • 42. Data: 2014-01-27 15:08:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-27 10:40, borsuk pisze:

    > Moim zdaniem to animka sporo rozumie: autorowi tematu chodzi o
    > głośniki do komputera, a więc głośniki zawierające wbudowany
    > wzmacniacz m.cz. oraz podłączane bezpośrednio do komputera. Pytania o
    > sposób zasilania i rodzaj wtyków/gniazd są jak najbardzej ;)
    > zasadne.

    Właśnie dzisiaj dostałam odpowiedź ze sklepu i chyba te głośniki kupię.
    http://powercomputer.com.pl/glosnikizalmanzms300syst
    em2020w-p-52467.html?cPath=171
    Witam serdecznie
    Głośniki mają standardowe podłączenie do komputera za pomocą
    stereofonicznej wtyczki Mini Jack. Aby podłączyć je pod CHINCH należało
    by użyć przejściówki.

    --
    animka

  • 43. Data: 2014-01-27 15:11:19
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-27 11:49, z pisze:

    > Nabawiłem się łokcia tenisisty po tym jak w nowej pracy nie zadbałem o
    > prawidłową pozycję przy biurku. Praca zmianowa na tempo ;-), zmiennicy
    > sporo wyżsi i tak to trwało. Potem kilka miesięcy się kurowałem.
    > Teraz współpracownicy mają mnie za dziwaka bo wybrzydzam :-)

    Mnie lasery itp nie pomogły. Pomógł mi żel FASTUM. Nawrotów bólu nie ma.

    --
    animka

  • 44. Data: 2014-01-27 15:12:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Jan 2014 15:00:30 +0100, animka napisał(a):

> [...]
    c97e/view

    > Skoro gniazdka audio są to chyba dodatkowe głośniki będą działały?
    Owszem, ale muszą mieć wbudowany wzmacniacz, ponieważ sygnał w tych
    gniazdkach jest zbyt słaby dla jakichkolwiek głośników bez wzmacniacza.

    > W opcjach telewizora jest do wyboru: głośniki telewizora, głośniki
    > zewnętrzne.
    Owszem, ale patrz wyżej. Poczytaj o tym swoją instrukcję obsługi. Tam
    będzie napisane jakie głośniki można podłączyć do tych gniazdek.

    > W Telewizorze głośniki mają 20 WAT.
    Mogą mieć bo telewizor ma w środku wzmacniacz mocy dla swoich głośników.

    --
    Jacek

  • 45. Data: 2014-01-27 15:15:51
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    animka nabazgrał(a):

    > Sama szukam głośników (minimum 25 WAT) z kablami -końcówki jack do nowego
    > telewizora Samsung 32 cale, który ma dwa głośniki wbudowane, ale z tyłu
    > telewizora! Czyli od d* strony.

    Do TV to się kupuje Sounbara a nie głośniczki
    np.
    http://allegro.pl/soundbar-samsung-hw-d350-hw-d350-g
    losnik-idealny-i3908264974.html

  • 46. Data: 2014-01-27 15:23:23
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    c97e/view

    > Owszem, ale muszą mieć wbudowany wzmacniacz, ponieważ sygnał w tych
    > gniazdkach jest zbyt słaby dla jakichkolwiek głośników bez wzmacniacza.

    A jak się podlączy słuchawki do telewizora to sądzisz, że słuchawki też
    powinny mieć wzmacniacz? ;-)

    > Owszem, ale patrz wyżej. Poczytaj o tym swoją instrukcję obsługi. Tam
    > będzie napisane jakie głośniki można podłączyć do tych gniazdek.

    > Mogą mieć bo telewizor ma w środku wzmacniacz mocy dla swoich głośników.

    Skoro telewizor ma wzmacniacz to problemu nie ma i do zewnętrznego
    źródła dźwięku.

    --
    animka

  • 47. Data: 2014-01-27 16:00:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Jan 2014 15:23:23 +0100, animka napisał(a):

    > A jak się podlączy słuchawki do telewizora to sądzisz, że słuchawki też
    > powinny mieć wzmacniacz? ;-)
    Wiem że słuchawki nie potrzebują wzmacniacza.

    > Skoro telewizor ma wzmacniacz to problemu nie ma i do zewnętrznego
    > źródła dźwięku.
    Ręce opadają :) Animko, wiem że jesteś inteligentna inaczej ale RTFM! :)
    (czyli "przeczytaj tą cholerną instrukcję")

    --
    Jacek

  • 48. Data: 2014-01-27 16:12:12
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-27 11:49, z pisze:

    > Nabawiłem się łokcia tenisisty po tym jak w nowej pracy nie zadbałem o
    > prawidłową pozycję przy biurku.

    O rany... współczuję. Sam zauważyłeś, ze to zaniedbanie z Twojej strony.
    Wbrew pozorom praca lekka a generuje takie kontuzje jak niezła harówka
    fizyczna. Nie wspominając o kręgosłupie (właśnie jestem po jego
    operacji). Bezruch zabija. Żadne smarowidła i prochy nie pomogą jak się
    nie ruszysz. Im bardziej sobie odpuścisz tym trudniej będzie to odkręcić
    lub nawet wcale się nie uda. Dlatego kiedyś się zawziąłem i nie
    odpuszczam od lat. Zupełnie inaczej funkcjonuję teraz.

    Marek

  • 49. Data: 2014-01-27 16:15:24
    Od: Marek <p...@s...com>

> [...]
    > oraz podłączane bezpośrednio do komputera. Pytania o sposób zasilania i
    > rodzaj wtyków/gniazd są jak najbardzej ;) zasadne.

    Komentowałem jej tylko jedno, ostatnie zdanie. Uznała, iż na serio
    uważam iż głośniki mogą posiadać spożywcze walory jak brak konserwantów. :-D

    Marek

  • 50. Data: 2014-01-27 16:18:05
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-27 14:43, animka pisze:

    > Przepraszam wszystkich za pomyłke tekstową: Pisalam, a nie posalam
    > :-) Ponadto niepotrzebnie się odniosłam do tych konserwantów, których
    > brakuje, moja pomyłka.

    A ja obiecuję nie używać humorystycznych komentarzy aby potem każdego z
    nich nie tłumaczyć Tobie bo wtedy przestają być humorystyczne.

    Marek