  • 31. Data: 2014-01-27 11:07:48
    Temat: Re: Głośniki do komputera
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    miab nabazgrał(a):

    > Creative A250 albo A320.

    Jeśli Cerative to coś z serii I-Trigue np:
    http://allegro.pl/glosniki-creative-i-trigue-2200-24
    h-i3912337784.html

  • 32. Data: 2014-01-27 11:44:56
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > Bo mini Jack wtyka się do komputera. Samego druta chyba nie włożysz.

    A głośników pasywnych i tak karta dźwiękowa nie uciągnie bez wzmacniacza.
    Chociaż swoją drogą warto dobrze druta włożyć, jak proponujesz.

  • 33. Data: 2014-01-27 11:49:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-27 09:34, Marek pisze:
    > A to inna sprawa. Sam tego doświadczyłem :-) Nadgarstek? Trzeba tyłek
    > tuszyć i zapisać się na jakąś siłownię. Po paru miesiącach żadne
    > klikanie godzinami nie będzie straszne :-)

    Nabawiłem się łokcia tenisisty po tym jak w nowej pracy nie zadbałem o
    prawidłową pozycję przy biurku. Praca zmianowa na tempo ;-), zmiennicy
    sporo wyżsi i tak to trwało. Potem kilka miesięcy się kurowałem.
    Teraz współpracownicy mają mnie za dziwaka bo wybrzydzam :-)

  • 34. Data: 2014-01-27 11:53:40
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2014-01-26 21:18, animka pisze:

    > Zapomniałeś pewnie, że głośniki od wieży mają inne kable. Nie mają kabli
    > z końcówkami jack.

    Sęk w tym, że kolega pisze o wieży, czyli zakłada, że ma to coś
    wzmacniacz i kolumny. A skoro jest to "środkowe" pudło,
    to wejście AUX z choćby cinch powinno być.
    Zatem wystarczy kupić, albo samemu sobie zrobić drut cinch do jack 3,5mm.

    Dziękuję za uwagę.

    gadacz

  • 35. Data: 2014-01-27 11:55:37
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-27 11:07, Chris pisze:
    > miab nabazgrał(a):

    > Jeśli Cerative to coś z serii I-Trigue np:
    > http://allegro.pl/glosniki-creative-i-trigue-2200-24
    h-i3912337784.html

    To jeszcze niskotonowy musiał by dokupić żeby dało się tego słuchać.

    miab

  • 36. Data: 2014-01-27 12:04:51
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2014-01-25 10:37, TM pisze:
    > Jakie możecie polecić głośniki do komputera w cenie ok. 150 zł. Nie
    > jestem melomanem, nie analizuję utworów pod względem jakości.Ot, taki
    > przeciętny słuchacz.

    Logitech LS21 2.1
    bardzo dobra jakość za małe pieniądze
    teraz nawet robią za głośniki do TV...

    --
    radar

  • 37. Data: 2014-01-27 12:56:01
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    miab nabazgrał(a):

    h-i3912337784.html
    > To jeszcze niskotonowy musiał by dokupić żeby dało się tego słuchać.

    Zalezy od wymagań, ten zestaw gra dobrze nawet bez suba.

  • 38. Data: 2014-01-27 13:16:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-27 11:44, zhbick pisze:
    > A głośników pasywnych i tak karta dźwiękowa nie uciągnie bez
    > wzmacniacza. Chociaż swoją drogą warto dobrze druta włożyć, jak
    > proponujesz.

    :-) Akurat kolega z pracy załadował na żywca siakieś głośniki
    samochodowe i od 2 lat tak grają. Fakt nie za głośno ale radia da się
    słuchać. Grozi jakaś awaria MD?

  • 39. Data: 2014-01-27 14:43:24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-27 02:44, animka pisze:

> [...]
    > Posałam o głośnikach bez dodatkowego pudla, czyli 2.0.
    > Polecany zestaw jest do komputera więc
    >
    > Ale nie napisali jakie to złącze: czy same druty czy mini jack.

    > Mnie takie odpowiada :-) Chyba, że pomyliłam z czym innym. Chyba z tego
    > mam nowe, białe szafki w łazience.

    > TY, ale to przecież trzeba podlączyć do kompytera czy telewizora, no nie?

    > Jeśli dziala pod Win7 to będzie działało i w Win8.
    > Zresztą swoje głośniki do komputera kupowalam jak było Windows 95 i
    > chyba to nie ma znaczenia, bo działają do dziś.

    > Czego kłamiesz kłamczuchu, gdzie to wyczytałeś? Może z żarciem Ci się

    Przepraszam wszystkich za pomyłke tekstową: Pisalam, a nie posalam :-)
    Ponadto niepotrzebnie się odniosłam do tych konserwantów, których
    brakuje, moja pomyłka.

    --
    animka

  • 40. Data: 2014-01-27 14:45:53
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-27 07:09, z pisze:

    > Bo przeważnie ciężki głośnik to drewniana stabilna obudowa z dużym
    > magnesem co może wróżyć lepsze basy :-) Soprany każdy gupi ;-) zagra.

    Ważne bardziej to co jest w głośnikach. MOC, a nie drewno.

    --
    animka