  • 21. Data: 2014-01-27 02:24:55
    Temat: Re: Głośniki do komputera
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-26 21:57, JoteR pisze:

    > A po co miałyby mieć końcówki typu "jack"?

    Bo mini Jack wtyka się do komputera. Samego druta chyba nie włożysz.

    --
    animka

  • 22. Data: 2014-01-27 02:30:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-26 22:32, z pisze:
> [...]
    przewodowe-mini-jack-czarne/

    > Czy słuchałaś jak grają? Masz jakieś porównanie? Daje to odrobinę basów?
    > Podawana moc nie ma nic do rzeczy.
    > Te co ja zaproponowałem mają drewniany ciężki subwoofer ;-) (naprawdę
    > ciężki, kiedyś w sklepie sobie macałem różne i porównywałem z droższymi
    > /większymi) ;-) z pokrętłem regulacji siły basów, kosztują te same
    > pieniądze i na prawdę ładnie grają :-)

    Co z tego, że ciężkie i drewniane jak głośniki mało mocy mają? Moje mają
    20 Watt i dlatego sa dobre w połączeniu z Windows Media Player np.
    Do wieży mam drewniane, ale to są głośniki od wieży (wtykane kable do
    wieży). Bardzo dobre głośniki. Stoja wysoko i dają jeszcze lepszy efekt
    z góry :-)

    --
    animka

  • 23. Data: 2014-01-27 02:44:42
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-26 23:28, Marek pisze:
> [...]
    em2020w-p-52467.html

    > Co Ty z tymi kablami wejściowymi w kółko? W innym wątku chciałaś
    > końcówki jack do głośników podłączanych do wzmacniacza choć nie wiadomo
    > potem w co wetknąć taką wtyczkę.

    Coś ci się chyba pomerdało. Wzmacniacz (czy akumulator?) to swoją szosą.
    Posałam o głośnikach bez dodatkowego pudla, czyli 2.0.
    Polecany zestaw jest do komputera więc
    > zapewne ma właściwe złącza.

    Ale nie napisali jakie to złącze: czy same druty czy mini jack.

    > A tego zestawu, to uśmiałem się po pachy. Nie sugeruję, że to zły wybór
    > do komputera lecz informacje zawarte w opisie pisane są przez
    > marketingowca nie mającego bladego pojęcia co sprzedaje. Widać, że
    > wybrał chybił trafił górnolotnie brzmiące hasła wyczytane w zbyt mądrych
    > dla niego pismach.
    >
    > - Obudowa wykonana z materiału MDF wysokiej jakości

    Mnie takie odpowiada :-) Chyba, że pomyliłam z czym innym. Chyba z tego
    mam nowe, białe szafki w łazience.

> [...]
    > nie uszkodziło urządzeń znajdujących się w pobliżu a nie odwrotnie.
    >
    > - Antywibracyjne podkładki zapobiegające przemieszczaniu się
    >
    > Podkładki są antypoślizgowe.
    >
    > - Pasmo przenoszenia: 20 - 20 000 Hz
    >
    > Kurde, to wszystkie Hi-Endowe głośniki wymiękają przy tych. Chyba, że
    > mieli na myśli spadek charakterystyki przy 20Hz rzędu 100dB :-D
    >
    > - Impedancja: 4 Ohm
    >
    > To są kolumny aktywne a nie pasywne. Kable wychodzące z zestawu są
    > podłączone do wzmacniacza w tych kolumnach a nie do cewek głośników.
    > Impedancja wejściowa wzmacniacza jest nieistotna i sięga przynajmniej

    TY, ale to przecież trzeba podlączyć do kompytera czy telewizora, no nie?

    > - Kompatybilność: Windows 7/Vista/2000/Xp
    >
    > Rozumiem, że trzeba zaczekać na drivery pod Windows 8 aby dźwięk
    > usłyszeć? :-D

    Jeśli dziala pod Win7 to będzie działało i w Win8.
    Zresztą swoje głośniki do komputera kupowalam jak było Windows 95 i
    chyba to nie ma znaczenia, bo działają do dziś.

    > Brakuje informacji, że kolumny głośnikowe nie zawierają żadnych
    > konserwantów :-D :-D

    Czego kłamiesz kłamczuchu, gdzie to wyczytałeś? Może z żarciem Ci się
    coś pomyliło.

    --
    animka

  • 24. Data: 2014-01-27 02:49:35
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-27 01:07, Santana pisze:

    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup

    em2020w-p-52467.html

    > To grupowy troll więc się kompletnie nie przejmuj :)
    No tak, troll trollowi odpisuje.

    Napisałam już do sklepu pytanie jakie są te wtyki do komputera i
    telewizora. Mnie potrzebne z mini jack oraz zasilacz do prądu, bo na
    USB głośników nie chcę.

    --
    animka

  • 25. Data: 2014-01-27 07:09:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-27 02:30, animka pisze:

    > Co z tego, że ciężkie i drewniane jak głośniki mało mocy mają?

    Bo przeważnie ciężki głośnik to drewniana stabilna obudowa z dużym
    magnesem co może wróżyć lepsze basy :-) Soprany każdy gupi ;-) zagra.

  • 26. Data: 2014-01-27 07:15:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-27 02:44, animka pisze:
    > Czego kłamiesz kłamczuchu, gdzie to wyczytałeś? Może z żarciem Ci się
    > coś pomyliło.

    Animko. Nawet w tym temacie (wydawało by się na poziomie podstawówki)
    masz braki wiedzy. Nie doradzaj innym bo ktoś sobie krzywdę zrobi. :-)

    PS. Sorry wiem... Ale nadal mam nadzieję że to człowiek w potrzebie a
    nie troll :-)

  • 27. Data: 2014-01-27 08:52:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 21:18:09 +0100, animka napisał(a):

    > Zapomniałeś pewnie, że głośniki od wieży mają inne kable. Nie mają kabli
    > z końcówkami jack.
    Animko, głośniki od wieży wtyka się do wieży (czyli do wzmacniacza). A
    wieżę podłącza się do kompa dodatkowym kabelkiem ze stosownymi wtykami.

    > Sama szukam głośników (minimum 25 WAT) z kablami -końcówki jack do
    > nowego telewizora Samsung 32 cale, który ma dwa głośniki wbudowane, ale
    > z tyłu telewizora! Czyli od d* strony.
    Współczuję. Ale od 20 lat nie słyszałem o telewizorze który by miał wyjście
    wprost na głośniki, zwłaszcza typu jack. Zapewne twój OTV ma wyjście audio
    lecz małej mocy. Zatem musiałabyś kupić sobie i głośniki i wzmacniacz.

    --
    Jacek

  • 28. Data: 2014-01-27 09:34:15
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-27 00:06, z pisze:

    > Niestety taka robota że muszę dużo klikać. Do tego stopnia że miałem
    > uraz i każde odciążenie prawej ręki jest błogosławieństwem

    A to inna sprawa. Sam tego doświadczyłem :-) Nadgarstek? Trzeba tyłek
    tuszyć i zapisać się na jakąś siłownię. Po paru miesiącach żadne
    klikanie godzinami nie będzie straszne :-)

    Marek

  • 29. Data: 2014-01-27 09:48:27
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-27 02:44, animka pisze:

    > Coś ci się chyba pomerdało. Wzmacniacz (czy akumulator?) to swoją szosą.
    > Posałam o głośnikach bez dodatkowego pudla, czyli 2.0.
    > Polecany zestaw jest do komputera więc

    Jak zwykle czegoś nie zrozumiałaś. Jacek pisał o kupnie wzmacniacza z
    głośnikami a Ty mu doradzasz jacki na kablach głośnikowych.
    Jaki akumulator??? Naprawdę Ci się coś miesza... Bez złośliwości, ale
    piszesz jak po kilku drinkach.

    > TY, ale to przecież trzeba podlączyć do kompytera czy telewizora, no nie?

    Co za różnica do czego wzmacniacz z kolumn głośnikowych podłączysz?
    Widziałaś jakikolwiek wzmacniacz poza tym, gdzie podawano by jego
    impedancję wejściową - i to w dodatku z całą pewnością nieprawdziwą o
    minimum 2 rzędy wielkości?

    > Jeśli dziala pod Win7 to będzie działało i w Win8.
    > Zresztą swoje głośniki do komputera kupowalam jak było Windows 95 i
    > chyba to nie ma znaczenia, bo działają do dziś.

    Nie pojęłaś sarkazmu - to już tradycja... Napiszę dużymi literami choć
    nie wiem czy to coś zmieni...

    PISZĄ O KOMPATYBILNOŚCI GŁOŚNIKÓW Z SYSTEMAMI OPERACYJNYMI. GŁOŚNIKI
    MAJĄ BYĆ KOMPATYBILNE Z URZĄDZENIEM, DO KTÓREGO SIĘ JE PODŁĄCZA A NIE Z
    SYSTEMEM OPERACYJNYM.

    > Czego kłamiesz kłamczuchu, gdzie to wyczytałeś? Może z żarciem Ci się
    > coś pomyliło.

    Nie wierzę w to co czytam. Ty na serio nie rozumiesz niczego... :-O

    Marek

  • 30. Data: 2014-01-27 10:40:11
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2014-01-27 09:48, Marek pisze:

    > Nie wierzę w to co czytam. Ty na serio nie rozumiesz niczego... :-O

    Moim zdaniem to animka sporo rozumie: autorowi tematu chodzi o głośniki
    do komputera, a więc głośniki zawierające wbudowany wzmacniacz m.cz.
    oraz podłączane bezpośrednio do komputera. Pytania o sposób zasilania i
    rodzaj wtyków/gniazd są jak najbardzej ;) zasadne.