  • 1. Data: 2010-12-13 22:30:25
    Temat: Gierkówa wczoraj
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Mnie rozłożyło.

    Jadę w niedzielę z Katowic do Wawy, okolice Polichna, czynna tylko
    połowa drogi czyli jest wąsko.

    Parę kilometrów przed Polichnem widzę korek aut jadących do Katowic.

    Za kilkadziesiąt metrów okazuje się, że korek powoduje paru pracowników
    drogowych którzy łatają dziurę w jezdni, przy czym jeden z nich wyglądał
    jakby tupał!

    Widok robotnika udeptującego tą posypkę czy czymkolwiek to łatają i
    perspektywa stojących za nim po horyzont aut (jak to mijałem to na moje
    oko stało tam spokojnie ponad 1000 samochodów) wyrwała mnie z butów.

    Euro 2012 za chwilę, a na jednej z ruchliwszych dróg w Polsce nie dość
    że nieczynna połowa drogi to na drugiej można sobie w niedzielę po
    południu reperować jezdnię metodą hołubcową.

    KJ

  • 2. Data: 2010-12-13 22:43:10
    Temat: Re: Gierkówa wczoraj
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-13 22:30, KJ Siła Słów pisze:
> [...]
    > perspektywa stojących za nim po horyzont aut (jak to mijałem to na moje
    > oko stało tam spokojnie ponad 1000 samochodów) wyrwała mnie z butów.
    Hehe , nic nadzwyczajnego w polskich realiach. Juz kiedys pisalem jak w
    zimie na snieg rzucano i udeptywano w centrum Chorzowa gumofilcami
    asfalt aby zakleic dziury :-)
    Cos jak tu ale w zimie na snieg i bez precyzyjnego narzedzia/ubijaka :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=5YyBpUo7dYQ
    http://www.youtube.com/watch?v=RF11ybCq4MU&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=ZYjDAzscrSs&NR=1
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-12-13 22:56:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 13 Dec 2010 22:43:10 +0100 osobnik zwany Gabriel 'wilk'
    wystukał:

    > Hehe , nic nadzwyczajnego w polskich realiach.

    nie mogę teraz znaleźć filmiku, ale takie "szybkie naprawy" specjalną
    masą są normalne na świecie. Pytanie jest nie czy udeptuje tylko co
    udeptuje.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2010-12-13 23:04:40
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-13 22:56, masti pisze:
> [...]
    >
    > nie mogę teraz znaleźć filmiku, ale takie "szybkie naprawy" specjalną
    > masą są normalne na świecie. Pytanie jest nie czy udeptuje tylko co
    Ale to mialo miejsce w zimie przy ujemnej temp. na zasniezonej ulicy a
    po kilu dniach max po tygodniu jak tamtedy jechalem dziury byly jeszcze
    wieksze
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-12-13 23:10:59
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > perspektywa stojących za nim po horyzont aut (jak to mijałem to na moje
    > oko stało tam spokojnie ponad 1000 samochodów) wyrwała mnie z butów.

    bo Ty idealista jesteś, jak się zrobi z gierkówki płatną autostradę
    (oczywiście droższą niż te we Francji) to remonty będą że hej, będzie pełno
    sprzętu, ludzi, droga jak stół...
    wiem wiem, czarny humor ale to po tym jak sam wracałem ostatnio z Rawy do
    Kraka (DK8-S1-A4) 6,5h...

    brat

  • 6. Data: 2010-12-13 23:27:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 13 Dec 2010 23:04:40 +0100 osobnik zwany Gabriel 'wilk'
    wystukał:

    czyli jednak szajsem naprawiali :(

  • 7. Data: 2010-12-14 00:26:58
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > że nieczynna połowa drogi to na drugiej można sobie w niedzielę po
    > południu reperować jezdnię metodą hołubcową.

    W niedziele wieczorem jechałem do Krakowa tak jak zawsze:
    Poznań, Stryków, Częstochowa na końcu A4. Najczęściej zajmuje mi to
    jakieś 4 godziny.
    A wczoraj? Z Poznania do Konina po Kulczykowni było OK. Jezdnia czarna,
    ale mokra. Od Konina to już była Syberia do samego Krakowa.
    Jakieś 3 tiry wywrócone na A2. Na Gierkówce zwały śniegu.
    8 godzin mi to zajęło. Ale za to koło Świebodzina mamy mega-jezuska.
    Po prostu Polska to zaścianek i tyle.

  • 8. Data: 2010-12-14 03:12:49
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 13 Gru, 22:30, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    tzw masa na zimno = plastyczny, modyfikowany asfalt, którym tymczasowo
    wypełnia się dziury zimą. Tego nie zagęścisz żadną maszyną, wystarczy
    wypełnić i udeptać...
    Temperatura do której kładzie się "normalną" masę to ok -5 st C, przy
    założeniu, że ruszy wytwórnia, co przy kilkudniowym przestoju, przy
    temp - kilkunastu st C, nie jest takie oczywiste.

    Lepiej zostawić dziurę w jezdni do wiosny?

    pozdr
    Przemek

  • 9. Data: 2010-12-14 09:07:36
    Od: "MZ" <mmzz@[wywal.to]op.pl>

    >Lepiej zostawić dziurę w jezdni do wiosny?

    A po co łatać dziurę jakimś g...., korzystając z "technologii", która
    charakteryzuje się tym, że po 2 godzinach o nałożenia g... w dziurę
    większość tego g... służy do wybijania dziur w lakierze przejeżdżających aut
    ? Po co wydawać na to, pewnie niemałe, pieniądze ??? Nie widziałem jeszcze
    tak załatanej dziury, która by wytrzymała dłużej niż dzień-dwa... Jak już
    trzeba to naprawiać to zróbmy to tak, żeby chodź do wiosny to przetrwało,
    chyba zwykły beton byłby lepszy, bo by się tak nie kruszył na wodzie i
    mrozie. Albo zacząć wymagać jakichś gwarancji - gdyby chociaż ten robociarz
    od łopaty w miarę solidnie wygrzał palnikiem tę dziurę, wytopił/wysuszył
    wodę to może ta g... masa by się lepiej przykleiła i wytrzymała trochę
    dłużej niż jedno wieczorne przymarznięcie...

    MZ

  • 10. Data: 2010-12-14 09:38:43
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MZ" <mmzz@[wywal.to]op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > aut ? Po co wydawać na to, pewnie niemałe, pieniądze ??? Nie widziałem
    > jeszcze tak załatanej dziury, która by wytrzymała dłużej niż dzień-dwa...

    Bardzo mnie intryguje, jak "analizujesz dziury". Masz na to czas, sposób,
    czy tylko tak gadasz bo Cię ktoś zdenerwował?
    Ja kiedyś chciałem przypilnować, tak dla siebie, w podobnie opisany sposób
    łataną dziurę. Wydawało mi się też że w sposób niewłaściwy, ale były trzy
    i nie wiedziałem, czy łatana powtórnie była ta którą widziałem, czy całkiem
    inna
    Powiedz jak to robisz, też chciałbym przyobserwować.

    Artur(m)