-
1. Data: 2009-12-04 08:41:35
Temat: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
Od: Shadow <s...@v...pl>
Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach,
bez wykonywania połączeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O
Napisałem maila do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) są to
prawdopodobnie zaległe dociążenia konta w wyniku wykonywanych połączeń, za
które nie została jeszcze pobrana opłata.". (!!!)
Pomijając fakt, że w moim przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo
wiem kiedy za ile dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny promocyjne, to
dziwi mnie w ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli by się
okazało, że istotnie to jest przyczyną nagłego uszczuplenia konta (ale aż o
24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po kilku/kilkunastu
miesiącach nagle niespodziewanie wyrównają sobie i zeżre mi z konta
kilkadziesiąt złotych!
Czy w innych sieciach też macie tak fajnie? :p
Ktoś może już się spotkał z takim zdarzeniem i podobną reakcją BOKu Plusa?
-
2. Data: 2009-12-04 09:08:15
Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>
Witam,
W odpowiedzi na maila od Shadow
z dnia: 2009-12-04 09:41:
> Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach, bez
> wykonywania połączeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O Napisałem maila
> do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) są to prawdopodobnie
> zaległe dociążenia konta w wyniku wykonywanych połączeń, za które nie
> została jeszcze pobrana opłata.". (!!!) Pomijając fakt, że w moim
> przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo wiem kiedy za ile
> dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny promocyjne, to dziwi mnie w
> ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli by się okazało,
> że istotnie to jest przyczyną nagłego uszczuplenia konta (ale aż o
> 24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po
> kilku/kilkunastu miesiącach nagle niespodziewanie wyrównają sobie i
> zeżre mi z konta kilkadziesiąt złotych! Czy w innych sieciach też
> macie tak fajnie? :p
>
> Ktoś może już się spotkał z takim zdarzeniem i podobną reakcją BOKu
> Plusa?
hehehe, każdy op ma swoje "numery" kiedyś pisałem jak ERA okrada konta
blueconnect, po dobrze ponad 3 miesiącach wróciło do "normy", boa
odpisywała, że jest ok, a kasa znikała, za jakiś czas wracała, potem
znowu znikała i tak "w koło macieju"
najlepsze numery były jak kasa znikała do stanu ujemnego (blueconnect
starter), ERA blokowała kartę, bo jest stan ujemny, trzeba było
doładować (z przedłużeniem konta) i ... za jakiś czas wracała kasa z
ERY... taki sprytny system jak wyrwać więcej kasy od klienta :D
--
Pozdrawiam
Paweł
-
3. Data: 2009-12-04 09:10:34
Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
Od: ŁW <l...@o...pl>
W dniu 2009-12-04 09:41, Shadow pisze:
> Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach,
> bez wykonywania połączeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O
> Napisałem maila do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) są to
> prawdopodobnie zaległe dociążenia konta w wyniku wykonywanych połączeń, za
> które nie została jeszcze pobrana opłata.". (!!!)
Witam,
Ja kilka dni temu straciłem z konta 30 zł, za sprawą źle naliczonego
pakietu (przydzielili mi 0 SMS-ów zamiast 600 co bylo widoczne pod
*121#), jednak "babka" pod 2601 5 minut upierała się , że są to
pieniądze pobrane za połączenia wykonane "kiedyś tam", za które opłata
nie została pobrana. Poza tym stwierdziłem, że jeśli pieniądze są
naliczane z tak dużym opóźnieniem, to mam prawo sądzić, że jestem
okradany w biały dzień. Kiedy zażądałem bilingu i powiedziałem, że na
piechote policzyłbym to w 2 minuty bez kalkulatora, usłyszałem, że
biling kosztuje 30,50zł... "Lider technologiczny" nie posiada w swojej
ofercie bilingu online! Strach pomyśleć ile tam jeszcze drobnych kwot
zniknęło.
-
4. Data: 2009-12-04 11:44:16
Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
Od: pete <d...@o...pl>
a na jakiejs samoobsludze nie masz billingu? nawet w heyah mam taka opcje
-
5. Data: 2009-12-04 12:28:52
Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Shadow" <s...@v...pl> napisał
> Pomijając fakt, że w moim przypadku jest to bardzo mało
> prawdopodobne, bo
> wiem kiedy za ile dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny
> promocyjne, to
> dziwi mnie w ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli
> by się
> okazało, że istotnie to jest przyczyną nagłego uszczuplenia konta
> (ale aż o
> 24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po
> kilku/kilkunastu
> miesiącach nagle niespodziewanie wyrównają sobie i zeżre mi z
> konta
> kilkadziesiąt złotych!
Ale to raczej nie sa promocje.
To moze byc transmisja danych, roaming zagraniczny, moze rozmowca w
dniu przenosin do Play. itp - pare mozliwosc zejscia na minus bylo.
A wtedy na dwoje babka wrozyla - jedni sie uciesza ze im operator
pozwoli zaplacic i pozniej uregulowac, inni powiedza ze nie po to
maja prepaida zeby doplacac.
Tak czy inaczej operator sie bardzo ucieszy ze moze sobie zalegle
pieniadze odebrac.
A klient .. no coz, albo wplaca, albo traci numer :-)
J.
-
6. Data: 2009-12-04 15:04:08
Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
Od: "Darek" <d...@g...pl>
>
> Ktos moze juz sie spotkal z takim zdarzeniem i podobna reakcja BOKu
Plus
> a?
>
Ja mialem taka sytuacje z Simplusem we wrzesniu br. Tylko znikajace kwoty
byly znacznie mniejsze tzn. zjadalo mi co kilka dni ok.20-40 gr. Lacznie
przez 2 tyg. byla to kwota ok.1,5 zl Zglosilem to telefonicznie w ich BOKu
(czekanie na rozmowe 40 min!).
Odpowiedzieli mi na pismie, zebym podal szczegolowo na pismie w ciagu 7 dni
czas kiedy to sie stalo (a przeciez podawalem telefonicznie). Nie podalem
tylko zrezygnowalem z ich uslug. Telefon sluzyl tylko do korzystania z netu
(pakiety internetowe), wykluczam przypadkowe polaczenia i smsy (brak w
rejestrze).
Pozostaje mi tylko taka wersja, ze w Polkomtelu pracuja zlodziejaszkowie.
Chyba, ze sa jeszcze za cos jakies oplaty, o ktorych nie wiem?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
7. Data: 2009-12-05 08:12:13
Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
Od: poreba <d...@p...pl>
Dnia Fri, 4 Dec 2009 15:04:08 +0000 (UTC), Darek napisał(a):
>Zglosilem to telefonicznie w ich BOKu
> (czekanie na rozmowe 40 min!).
A tak BTW. Zdarza mi się dzwonić do BOKów W3 i w Plusie czekam zdecydowanie
najdłużej. Rzadko kiedy udało mi się dostąpić zaszystu kontaktu z białkowym
przed odczekaniem 15min. W Erze i Orangu - rzadko dłużej niż 5 min. Czy
operatorzy muszą publikować średnie czasy oczekiwania na konsultanta /czy
ktoś inny to robi?/
--
pozdro
poreba
-
8. Data: 2009-12-05 11:55:46
Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
Od: dizel <d...@N...pl>
On Fri, 04 Dec 2009 09:41:35 +0100, Shadow <s...@v...pl> wrote:
>Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach,
>bez wykonywania połączeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O
>Napisałem maila do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) są to
>prawdopodobnie zaległe dociążenia konta w wyniku wykonywanych połączeń, za
>które nie została jeszcze pobrana opłata.". (!!!)
>Pomijając fakt, że w moim przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo
>wiem kiedy za ile dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny promocyjne, to
>dziwi mnie w ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli by się
>okazało, że istotnie to jest przyczyną nagłego uszczuplenia konta (ale aż o
>24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po kilku/kilkunastu
>miesiącach nagle niespodziewanie wyrównają sobie i zeżre mi z konta
>kilkadziesiąt złotych!
>Czy w innych sieciach też macie tak fajnie? :p
>
>Ktoś może już się spotkał z takim zdarzeniem i podobną reakcją BOKu Plusa?
To już się nudne z tym simplusem staje, od kilku lat nie radzą sobie z
tym, przenoszą ludzi z jednej platformy na drugą i tak dalej nic nie
działa. Między innymi dlatego już dawno pożegnałem się z simplusem.
Tutaj o problemach: http://telepolis.pl/news.php?id=16653
-
9. Data: 2009-12-06 10:08:46
Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
Od: X <k...@g...pl>
Użytkownik Shadow napisał:
> Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach,
> bez wykonywania połączeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O
> Napisałem maila do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) są to
> prawdopodobnie zaległe dociążenia konta w wyniku wykonywanych połączeń, za
> które nie została jeszcze pobrana opłata.". (!!!)
> Pomijając fakt, że w moim przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo
> wiem kiedy za ile dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny promocyjne, to
> dziwi mnie w ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli by się
> okazało, że istotnie to jest przyczyną nagłego uszczuplenia konta (ale aż o
> 24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po kilku/kilkunastu
> miesiącach nagle niespodziewanie wyrównają sobie i zeżre mi z konta
> kilkadziesiąt złotych!
> Czy w innych sieciach też macie tak fajnie? :p
>
> Ktoś może już się spotkał z takim zdarzeniem i podobną reakcją BOKu Plusa?
>
Ludzie, trzeba poczekać bo mają problemy z platformą billingową. Te
znikające pieniądze z konta napewno do was wrócą. Napiszcie maila na
b...@p...pl ile kasy z jakiego numeru w jakim okresie ubyło, i po
sprawie. Cierpliwości! Nie wszystko chodzi przez całe wieki jak w
zegarku. Każdy operator na świecie ma różne problemy w różnym czasie.
-
10. Data: 2009-12-06 12:56:40
Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>
Użytkownik "Shadow" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
news:hfahvu$oha$1@news.onet.pl...
>
> Ktoś może już się spotkał z takim zdarzeniem i podobną reakcją BOKu Plusa?
>
Mi kiedyś zniknęło 24zł. Telefonicznie dostałem insformację, że dnia X wykonałem
rozmowę na ileśtam minut z numerem rozpoczynającym się od cyfr Y. Koleżanka do której
pasował początek numeru potwierdziła mi, że nie miała ode mnie w tym dniu rozmowy,
złożyłem, reklamację, dostałem zwrot kwoty.