eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGenialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 1. Data: 2009-12-04 08:41:35
    Temat: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
    Od: Shadow <s...@v...pl>

    Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach,
    bez wykonywania połączeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O
    Napisałem maila do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) są to
    prawdopodobnie zaległe dociążenia konta w wyniku wykonywanych połączeń, za
    które nie została jeszcze pobrana opłata.". (!!!)
    Pomijając fakt, że w moim przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo
    wiem kiedy za ile dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny promocyjne, to
    dziwi mnie w ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli by się
    okazało, że istotnie to jest przyczyną nagłego uszczuplenia konta (ale aż o
    24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po kilku/kilkunastu
    miesiącach nagle niespodziewanie wyrównają sobie i zeżre mi z konta
    kilkadziesiąt złotych!
    Czy w innych sieciach też macie tak fajnie? :p

    Ktoś może już się spotkał z takim zdarzeniem i podobną reakcją BOKu Plusa?


  • 2. Data: 2009-12-04 09:08:15
    Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Shadow
    z dnia: 2009-12-04 09:41:
    > Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach, bez
    > wykonywania połączeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O Napisałem maila
    > do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) są to prawdopodobnie
    > zaległe dociążenia konta w wyniku wykonywanych połączeń, za które nie
    > została jeszcze pobrana opłata.". (!!!) Pomijając fakt, że w moim
    > przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo wiem kiedy za ile
    > dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny promocyjne, to dziwi mnie w
    > ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli by się okazało,
    > że istotnie to jest przyczyną nagłego uszczuplenia konta (ale aż o
    > 24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po
    > kilku/kilkunastu miesiącach nagle niespodziewanie wyrównają sobie i
    > zeżre mi z konta kilkadziesiąt złotych! Czy w innych sieciach też
    > macie tak fajnie? :p
    >
    > Ktoś może już się spotkał z takim zdarzeniem i podobną reakcją BOKu
    > Plusa?
    hehehe, każdy op ma swoje "numery" kiedyś pisałem jak ERA okrada konta
    blueconnect, po dobrze ponad 3 miesiącach wróciło do "normy", boa
    odpisywała, że jest ok, a kasa znikała, za jakiś czas wracała, potem
    znowu znikała i tak "w koło macieju"

    najlepsze numery były jak kasa znikała do stanu ujemnego (blueconnect
    starter), ERA blokowała kartę, bo jest stan ujemny, trzeba było
    doładować (z przedłużeniem konta) i ... za jakiś czas wracała kasa z
    ERY... taki sprytny system jak wyrwać więcej kasy od klienta :D


    --
    Pozdrawiam
    Paweł


  • 3. Data: 2009-12-04 09:10:34
    Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
    Od: ŁW <l...@o...pl>

    W dniu 2009-12-04 09:41, Shadow pisze:
    > Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach,
    > bez wykonywania połączeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O
    > Napisałem maila do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) są to
    > prawdopodobnie zaległe dociążenia konta w wyniku wykonywanych połączeń, za
    > które nie została jeszcze pobrana opłata.". (!!!)

    Witam,

    Ja kilka dni temu straciłem z konta 30 zł, za sprawą źle naliczonego
    pakietu (przydzielili mi 0 SMS-ów zamiast 600 co bylo widoczne pod
    *121#), jednak "babka" pod 2601 5 minut upierała się , że są to
    pieniądze pobrane za połączenia wykonane "kiedyś tam", za które opłata
    nie została pobrana. Poza tym stwierdziłem, że jeśli pieniądze są
    naliczane z tak dużym opóźnieniem, to mam prawo sądzić, że jestem
    okradany w biały dzień. Kiedy zażądałem bilingu i powiedziałem, że na
    piechote policzyłbym to w 2 minuty bez kalkulatora, usłyszałem, że
    biling kosztuje 30,50zł... "Lider technologiczny" nie posiada w swojej
    ofercie bilingu online! Strach pomyśleć ile tam jeszcze drobnych kwot
    zniknęło.


  • 4. Data: 2009-12-04 11:44:16
    Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
    Od: pete <d...@o...pl>

    a na jakiejs samoobsludze nie masz billingu? nawet w heyah mam taka opcje


  • 5. Data: 2009-12-04 12:28:52
    Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shadow" <s...@v...pl> napisał
    > Pomijając fakt, że w moim przypadku jest to bardzo mało
    > prawdopodobne, bo
    > wiem kiedy za ile dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny
    > promocyjne, to
    > dziwi mnie w ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli
    > by się
    > okazało, że istotnie to jest przyczyną nagłego uszczuplenia konta
    > (ale aż o
    > 24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po
    > kilku/kilkunastu
    > miesiącach nagle niespodziewanie wyrównają sobie i zeżre mi z
    > konta
    > kilkadziesiąt złotych!

    Ale to raczej nie sa promocje.

    To moze byc transmisja danych, roaming zagraniczny, moze rozmowca w
    dniu przenosin do Play. itp - pare mozliwosc zejscia na minus bylo.

    A wtedy na dwoje babka wrozyla - jedni sie uciesza ze im operator
    pozwoli zaplacic i pozniej uregulowac, inni powiedza ze nie po to
    maja prepaida zeby doplacac.
    Tak czy inaczej operator sie bardzo ucieszy ze moze sobie zalegle
    pieniadze odebrac.
    A klient .. no coz, albo wplaca, albo traci numer :-)

    J.









  • 6. Data: 2009-12-04 15:04:08
    Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    >
    > Ktos moze juz sie spotkal z takim zdarzeniem i podobna reakcja BOKu
    Plus
    > a?
    >

    Ja mialem taka sytuacje z Simplusem we wrzesniu br. Tylko znikajace kwoty
    byly znacznie mniejsze tzn. zjadalo mi co kilka dni ok.20-40 gr. Lacznie
    przez 2 tyg. byla to kwota ok.1,5 zl Zglosilem to telefonicznie w ich BOKu
    (czekanie na rozmowe 40 min!).
    Odpowiedzieli mi na pismie, zebym podal szczegolowo na pismie w ciagu 7 dni
    czas kiedy to sie stalo (a przeciez podawalem telefonicznie). Nie podalem
    tylko zrezygnowalem z ich uslug. Telefon sluzyl tylko do korzystania z netu
    (pakiety internetowe), wykluczam przypadkowe polaczenia i smsy (brak w
    rejestrze).
    Pozostaje mi tylko taka wersja, ze w Polkomtelu pracuja zlodziejaszkowie.
    Chyba, ze sa jeszcze za cos jakies oplaty, o ktorych nie wiem?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 7. Data: 2009-12-05 08:12:13
    Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Fri, 4 Dec 2009 15:04:08 +0000 (UTC), Darek napisał(a):

    >Zglosilem to telefonicznie w ich BOKu
    > (czekanie na rozmowe 40 min!).
    A tak BTW. Zdarza mi się dzwonić do BOKów W3 i w Plusie czekam zdecydowanie
    najdłużej. Rzadko kiedy udało mi się dostąpić zaszystu kontaktu z białkowym
    przed odczekaniem 15min. W Erze i Orangu - rzadko dłużej niż 5 min. Czy
    operatorzy muszą publikować średnie czasy oczekiwania na konsultanta /czy
    ktoś inny to robi?/

    --
    pozdro
    poreba


  • 8. Data: 2009-12-05 11:55:46
    Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Fri, 04 Dec 2009 09:41:35 +0100, Shadow <s...@v...pl> wrote:

    >Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach,
    >bez wykonywania połączeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O
    >Napisałem maila do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) są to
    >prawdopodobnie zaległe dociążenia konta w wyniku wykonywanych połączeń, za
    >które nie została jeszcze pobrana opłata.". (!!!)
    >Pomijając fakt, że w moim przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo
    >wiem kiedy za ile dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny promocyjne, to
    >dziwi mnie w ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli by się
    >okazało, że istotnie to jest przyczyną nagłego uszczuplenia konta (ale aż o
    >24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po kilku/kilkunastu
    >miesiącach nagle niespodziewanie wyrównają sobie i zeżre mi z konta
    >kilkadziesiąt złotych!
    >Czy w innych sieciach też macie tak fajnie? :p
    >
    >Ktoś może już się spotkał z takim zdarzeniem i podobną reakcją BOKu Plusa?

    To już się nudne z tym simplusem staje, od kilku lat nie radzą sobie z
    tym, przenoszą ludzi z jednej platformy na drugą i tak dalej nic nie
    działa. Między innymi dlatego już dawno pożegnałem się z simplusem.
    Tutaj o problemach: http://telepolis.pl/news.php?id=16653


  • 9. Data: 2009-12-06 10:08:46
    Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik Shadow napisał:

    > Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach,
    > bez wykonywania połączeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O
    > Napisałem maila do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) są to
    > prawdopodobnie zaległe dociążenia konta w wyniku wykonywanych połączeń, za
    > które nie została jeszcze pobrana opłata.". (!!!)
    > Pomijając fakt, że w moim przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo
    > wiem kiedy za ile dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny promocyjne, to
    > dziwi mnie w ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli by się
    > okazało, że istotnie to jest przyczyną nagłego uszczuplenia konta (ale aż o
    > 24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po kilku/kilkunastu
    > miesiącach nagle niespodziewanie wyrównają sobie i zeżre mi z konta
    > kilkadziesiąt złotych!
    > Czy w innych sieciach też macie tak fajnie? :p
    >
    > Ktoś może już się spotkał z takim zdarzeniem i podobną reakcją BOKu Plusa?
    >
    Ludzie, trzeba poczekać bo mają problemy z platformą billingową. Te
    znikające pieniądze z konta napewno do was wrócą. Napiszcie maila na
    b...@p...pl ile kasy z jakiego numeru w jakim okresie ubyło, i po
    sprawie. Cierpliwości! Nie wszystko chodzi przez całe wieki jak w
    zegarku. Każdy operator na świecie ma różne problemy w różnym czasie.


  • 10. Data: 2009-12-06 12:56:40
    Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>


    Użytkownik "Shadow" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hfahvu$oha$1@news.onet.pl...
    >
    > Ktoś może już się spotkał z takim zdarzeniem i podobną reakcją BOKu Plusa?
    >

    Mi kiedyś zniknęło 24zł. Telefonicznie dostałem insformację, że dnia X wykonałem
    rozmowę na ileśtam minut z numerem rozpoczynającym się od cyfr Y. Koleżanka do której
    pasował początek numeru potwierdziła mi, że nie miała ode mnie w tym dniu rozmowy,
    złożyłem, reklamację, dostałem zwrot kwoty.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: