  • 11. Data: 2013-05-30 22:10:25
    Temat: Re: OT Generator sin
    Od: f...@g...com

    W dniu czwartek, 30 maja 2013 22:00:01 UTC+2 użytkownik Ministerstwo Propagandy
    napisał:
    > pytam bo jestem ciekawy jak oblicza si� te uk�ady,
    >
    > w jaki spos�b rozcina si� p�tle sprz�enia zwrotnego i liczy wzmocnienie i
    >
    > faz�... ale to tak przy okazji, jakby nie by�o innych temat�w...

    schemat układu otrzymałem od prowadzącego natomiast obliczenia trzeba było zrobić
    samemu. obliczenia zostały zrobione za pomocą macierzy admitancyjnej (numerujesz
    węzły i potem odpowiednio wypełniasz macierz)

  • 12. Data: 2013-05-30 22:19:31
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    zrobione za pomocą macierzy admitancyjnej (numerujesz węzły i potem
    odpowiednio wypełniasz macierz)

    przepraszam, ale czy do tego nie trzeba "rozcinać pętli"?
    przepraszam, że tak pytam, ale temat ciekawy, jak byś nie miał ochoty na
    odpowiedzi to napisz, nie będę zaczepiał...

    można coś bliżej?

  • 13. Data: 2013-05-30 22:37:14
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 30 Maj, 22:19, "Ministerstwo Propagandy" <a...@...s> wrote:
    > zrobione za pomoc macierzy admitancyjnej (numerujesz w z y i potem
    > odpowiednio wype niasz macierz)
    >
    > przepraszam, ale czy do tego nie trzeba "rozcina p tli"?
    > przepraszam, e tak pytam, ale temat ciekawy, jak by nie mia ochoty na
    > odpowiedzi to napisz, nie b d zaczepia ...
    >
    > mo na co bli ej?

    Właśnie gadałem z Tuskiem. Jak chcesz coś bliżej, to wal do Paryża..

  • 14. Data: 2013-05-30 23:17:38
    Temat: Re: Generator sin
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-05-30 21:16, f...@g...com pisze:

    > Z tym znakiem chodziło mi o to że przy ( C2/C1 ) = ( R3/R2 ) nie
    > występują jakieś ujemne wartości. Pomiędzy tymi ilorazami ma być znak
    > równości

    A skąd się ten warunek wziął? Nie z warunku na wzmocnienie amplitudy?
    Czyli z warunku T>1?

    Musisz swój układ wstawić pod opornik, którego zmniejszenie wartości
    złamie warunek na wzmocnienie.

    W końcu ten układ to z grubsza opornik R1 dla prądów <I0,
    i opornik R2 dla prądów >I0

    Może uda Ci się wykombinować bardziej gładki element nieliniowy:)

    pzdr
    bartekltg