  • 11. Data: 2010-12-07 14:33:23
    Temat: Re: Gdzie założyć galerie ?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 07 Dec 2010 14:56:12 +0100, Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > On Tue, 7 Dec 2010 13:29:55 -0000, "kamil" <k...@s...com> wrote:
    >
    > Niby tak, ale podobnie jak OHV (zresztą oni chyba ,,sprzedają'' konta
    > z OHV) to są serwery zagraniczne i mają taką sobie opinię. Zresztą
    > sprawdź:

    Cal działa w oparciu o serwery OVH?
    Jeśli tak, to nie należy ich polecać, OVH miało ostatnio potężną awarię,
    gdzie zamiast witryn domyślnych, wiele domen wyświetlało jakieś pornosy. Na
    ile się interesowałem, OVH temat generalnie olało.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 12. Data: 2010-12-07 19:40:49
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 6 Dec 2010 15:28:44 -0800 (PST), Radek napisał(a):

    > - Prosta w obsłudze
    > - Przejrzysta cos w stylu SimpleV
    > - Dostęp do wybranych katalogów na hasło
    > - Żadnych reklam
    > - Możliwość dodania opisu zdjęcia oraz komentarzy

    pbase.com?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 13. Data: 2010-12-08 09:05:22
    Od: " samek" <j...@g...pl>

    Henry(k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > pbase.com?

    A to ja się podłączę z pytaniem - bo się nie znam.
    Czy na pbase w podpisie zdjęcia można dodać link?

  • 14. Data: 2010-12-08 13:48:45
    Od: " ptz" <b...@g...pl>

    samek <j...@g...pl> napisał(a):

    > A to ja się podłączę z pytaniem - bo się nie znam.
    > Czy na pbase w podpisie zdjęcia można dodać link?

    Można. Pbase ma też hasła do galerii. Za 23 USD rocznie jest 800MB przestrzeni
    dyskowej, dobre serwery, statystyki, etc.

    Pozdr.
    http://www.pbase.com/kailash

  • 15. Data: 2010-12-08 14:30:07
    Od: " samek" <j...@g...pl>

    ptz <b...@g...pl> napisał(a):

    > Można. Pbase ma też hasła do galerii. Za 23 USD rocznie jest 800MB przestrzeni
    > dyskowej, dobre serwery, statystyki, etc.

    Dzięki. Założę próbne konto.
    J.

  • 16. Data: 2010-12-08 18:42:36
    Od: Radek <p...@o...pl>

    Dziękuje za podpowiedzi już testuje triale na kilku podanych
    serwerach.
    Pozdrawiam
    Radek

  • 17. Data: 2010-12-09 17:06:40