  • 1. Data: 2010-08-03 22:11:02
    Temat: Gdzie w DC ręczne mycie auta - trudne przypadki
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Witam,

    Umyłem właśnie autko... po dłuższej przerwie.

    Niby czyste, ale na karoserii... im niżej tym więcej
    jakiś kropek, czarnych plamek, jakby od asfaltu czy
    ch.. wie od czego.

    Lakier (jak i autko) stosunkowo świeży (niecałe 3 lata).

    Nie chcę drapać czy szorować "do bólu" - bo skończy się
    to pewnie mniejszymi lub większymi rysami.

    Nie chcę próbować jakiś rozpuszczalników czy innej chemii,
    aby nie pogorszyć sprawy (no chyba że macie coś naprawdę
    sprawdzonego).

    Gdzie w Warszawie umyją autko tak, żeby przywrócić mu
    "fabryczną" świeżość, czyli pozbędą się wszystkich plamek,
    kropek, resztek po owadach itd. (fajnie jakby na koniec
    nawoskowali... czy cokolwiek, co sprawi, że następne
    mycie będzie prostsze, a brud będzie się mniej czepiać)

    Dzięki,
    Aleksander.

  • 2. Data: 2010-08-03 22:22:12
    Temat: Re: Gdzie w DC ręczne mycie auta - trudne przypadki
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Aug 2010 22:11:02 +0200, osobnik zwany Aleksander
    wystukał:

    RoboWash ale ręcznie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-08-03 22:24:44
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
> [...]
    > nawoskowali... czy cokolwiek, co sprawi, że następne
    > mycie będzie prostsze, a brud będzie się mniej czepiać)

    Ja mam to samo, wiekszosc usunalem pasta lekko scierna. tyle ze moje
    auto ma 18 lat to mi bylo wsio jedno, ale sie nic nie uszkodzilo.

    Co do myjni, to kolo pracy mamy taka 24h, juz z 10 lat tam jest. Na ul. Hery
    25 i rozne cuda tam robia.

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-08-03 22:26:03
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Aleksander"

> [...]
    > nawoskowali... czy cokolwiek, co sprawi, że następne
    > mycie będzie prostsze, a brud będzie się mniej czepiać)

    Jeśli to rzeczywiście plamki asfaltu czyli smoły, to spróbuj masłem - to
    nie żart.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-08-03 22:54:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemys?aw Czaja

    > Jeśli to rzeczywiście plamki asfaltu czyli smoły, to spróbuj masłem

    Albo moczem.

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-08-03 22:55:05
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Jeśli to rzeczywiście plamki asfaltu czyli smoły, to spróbuj masłem - to
    > nie żart.

    Potwierdzam. Działa też terpentyna, benzyna ekstrakcyjna, alkohol
    izopropylowy (tylko ze względu na bardzo szybkie odparowywanie, to raczej
    zły pomysł, bo cięzko nadążyć ze ścieraniem) i nawet WD-40. Ale masłem chyba
    najłatwiej i najekonomiczniej. Potem oczywiście trzeba dokładnie zmyć masło
    ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2010-08-03 23:02:43
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > jakiś kropek, czarnych plamek, jakby od asfaltu czy
    > ch.. wie od czego.
    >
    > Lakier (jak i autko) stosunkowo świeży (niecałe 3 lata).

    samemu możesz poszukać preparatów chemii samochodowej dedykowanych do
    usuwania śladów smoły z lakieru, możesz taż auto oddać na myjnię ręczną z
    opcją "zróbcie to porządnie", ew. jeżeli masz dużo kasy ;-) do firm
    zajmujących się "auto/car detailingiem" w ostatnim przypadku efekty są
    rewelacyjne :-)

    brat

  • 8. Data: 2010-08-03 23:49:28
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

> [...]
    > opcją "zróbcie to porządnie", ew. jeżeli masz dużo kasy ;-) do firm
    > zajmujących się "auto/car detailingiem" w ostatnim przypadku efekty są

    A dużo za taką usługę to ile ? 500, 1000, 5000zł ?
    Jakieś konkretne namiary / polecenia ?

  • 9. Data: 2010-08-04 00:04:40
    Temat: Re: Gdzie w DC reczne mycie auta - trudne przypadki
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > Albo moczem.

    Tak myślałem, skoro nie trzymasz moczu i zdarza ci się narobić na
    samochód, to może napisz o swoim problemie na pl.sci.medycyna?

  • 10. Data: 2010-08-04 00:16:12
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > A dużo za taką usługę to ile ? 500, 1000, 5000zł ?
    > Jakieś konkretne namiary / polecenia ?

    ceny pewnie od 500zł przez 1kzł i powyżej, efekty powalają z nóg
    (pozytywnie), namiarów w DC nie znam (ja scyzoryk stacjonujący w CKMK
    jestem),
    trzeba by googla zapytać o frazę "car detailing warszawa" i poszukać opinii
    o konkretnych firmach, może koledzy z DC coś podpowiedzą,

    brat