  • 11. Data: 2010-08-04 00:20:43
    Temat: Re: Gdzie w DC ręczne mycie auta - trudne przypadki
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Yogi(n)" wrote:
    > Potem oczywiście trzeba dokładnie zmyć masło

    A czym zmyć pot?

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 12. Data: 2010-08-04 00:26:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Aleksander pisze:

    > Nie chcę próbować jakiś rozpuszczalników czy innej chemii,
    > aby nie pogorszyć sprawy (no chyba że macie coś naprawdę
    > sprawdzonego).

    Ja ostatnio przypadkiem zauważyłem że ślady gumy i asfaltu całkiem
    ładnie schodzą przy użyciu WD-40 i szmatki.

  • 13. Data: 2010-08-04 00:35:16
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Tomasz Pyra" wrote:
    > Ja ostatnio przypadkiem zauważyłem że ślady gumy i asfaltu całkiem ładnie schodzą
    przy
    > użyciu WD-40 i szmatki.

    Jest na rynku preparat o nazwie "decabit", ładnie tym schodzą plamki
    asfaltu. Spsikać, poczekać chwilę, szmatką wytrzeć, umyć, zawoskować.
    Śladu nie ma. Ale skoro WD40 działa tak samo, to nie ma sensu
    przepłacać. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 14. Data: 2010-08-04 00:41:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    .Peeter pisze:

> [...]
    > asfaltu. Spsikać, poczekać chwilę, szmatką wytrzeć, umyć, zawoskować.
    > Śladu nie ma. Ale skoro WD40 działa tak samo, to nie ma sensu

    Ja tam nie wiem jak działa taki specjalny preparat.
    Tak tylko przypadkiem zapaprałem sobie nadkole WD-40 i próbując to
    zetrzeć okazało się że schodzi ładnie cały syf z nadkola.

    Trochę się maże, ale myślę że da się tym zmazać paskudztwa z lakieru.

  • 15. Data: 2010-08-04 00:48:07
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-08-04 00:16, bratPit pisze:

    > trzeba by googla zapytać o frazę "car detailing warszawa" i poszukać
    > opinii o konkretnych firmach, może koledzy z DC coś podpowiedzą,

    Zobacz wstępnie myjnię przy torze Stegny jeśli chodzi o środek spisują
    się bardzo dobrze nie wiem jak zmywanie kropek :) ale warto się zapytać.

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 16. Data: 2010-08-04 01:30:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemysław Czaja

    > Tak myślałem, skoro nie trzymasz moczu i zdarza ci się narobić na
    > samochód, to może napisz o swoim problemie na pl.sci.medycyna?

    Nie każdy ma problem z trzymaniem moczu. Nie sądź innych po sobie.

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2010-08-04 01:49:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin .Peeter

    > A czym zmyć pot?

    Hm... moczem?

    --
    ignorance is bliss

  • 18. Data: 2010-08-04 02:43:07
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał:
    > Ja tam nie wiem jak działa taki specjalny preparat.
    > Tak tylko przypadkiem zapaprałem sobie nadkole WD-40 i próbując to zetrzeć
    > okazało się że schodzi ładnie cały syf z nadkola.

    Mi ślusarz który robił drzwi do mieszkania polecił WD-40 do ich mycia ze
    wszelkich przypadków pomazania markerami i sprajami przez klatkowe
    gówniarstwo. Dodatkową zaletą jest to, że po tak wyczyszcznych drzwiach
    ciężko pisać markerem, no ale w przypadku samochodu to akurat nie ma
    znaczenia, bo i tak to wude trzeba zmyć z lakieru...

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 19. Data: 2010-08-04 09:21:54
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    Polecam forum www.kosmetykaaut.pl - na pewno kogoś znajdziesz.

    Pozdr,
    ABS

  • 20. Data: 2010-08-04 09:57:23
    Temat: Re: Gdzie w DC reczne mycie auta - trudne przypadki
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 04-08-2010 01:30, to pisze:
    > begin Przemysław Czaja

    > Nie każdy ma problem z trzymaniem moczu. Nie sądź innych po sobie.

    spam warning - mocz problem