  • 21. Data: 2010-08-04 11:12:21
    Temat: Re: Gdzie w DC ręczne mycie auta - trudne przypadki
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-03 22:11:02 +0200, "Aleksander" <f...@f...fake> said:

    > Gdzie w Warszawie umyją autko tak, żeby przywrócić mu
    > "fabryczną" świeżość,

    <http://www.diamondbrite.pl/pl/info/4/samochody-diam
    ondbrite.html>

    > czyli pozbędą się wszystkich plamek,
    > kropek, resztek po owadach itd.

    A to to na myjni ręcznej, następnie wizyta u lakiernika.

    > (fajnie jakby na koniec
    > nawoskowali...

    <http://www.diamondbrite.pl/pl/info/4/samochody-diam
    ondbrite.html>
    myjnie ręczne

    > czy cokolwiek, co sprawi, że następne
    > mycie będzie prostsze, a brud będzie się mniej czepiać)

    Myć regularnie.
    Z tym, że pamiętaj, iż test przeprowadzony przez (chyba) 5th Gear
    dowiódł, że lakierowi najbardziej podobała się myjnia na stacji
    benzynowej...

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2010-08-04 11:52:33
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    Bydlę napisał(a):
    > dowiódł, że lakierowi najbardziej podobała się myjnia na stacji
    > benzynowej...

    A jakie ma znaczenie co się podoba lakierowi? Lakier ma się mi podobać a nie
    sam sobie ;) Jak babie najbardziej podoba się obżeranie słodyczami, wcale
    nie znaczy, że jest to z pożytkiem dla jej wyglądu ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 23. Data: 2010-08-04 13:33:26
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > A jakie ma znaczenie co się podoba lakierowi?

    A takie, że się nie obrazi i nie zmatowieje :)

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2010-08-04 15:39:41
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-04 11:52:33 +0200, "Krzysiek Niemkiewicz"
    <mojeinicjały[at]post.pl> said:

    > A jakie ma znaczenie co się podoba lakierowi?

    No, bo zazwyczj lakier lubi to samo, co właściciel polakierowanej rzeczy.

    > Lakier ma się mi podobać a nie
    > sam sobie ;)

    No to o tym samym myślimy. :-)

    > Jak babie najbardziej podoba się obżeranie słodyczami, wcale
    > nie znaczy, że jest to z pożytkiem dla jej wyglądu ;)

    Ale kobieta ma wolną wolę, a lakier nie.

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2010-08-04 15:58:28
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "M1SLQ" wrote:
    > A takie, że się nie obrazi i nie zmatowieje :)

    A mój lakier po myjni automatycznej się obraził i lekko zmatowił.
    Co ciekawe, po długiej zimie, w czasie której musiałem go odśnieżać
    2-3 razy dziennie, jeszcze bardziej się obraził i postanowił zmatowieć
    kompletnie. Co jeszcze ciekawsze, na wiosnę po DOBREJ myjni
    ręcznej i solidnym polerowaniu mój lakier poczuł się wygłaskany
    i dopieszczony, co spowodowało, że zaczął się tak błyszczeć, że ja
    go takiego nie widziałem odkąd mam to auto. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 26. Data: 2010-08-04 16:34:46
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "to" wrote:
    > begin .Peeter
    > Hm... moczem?

    Moczem Z MASŁEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM... :D

    I wychodzi nam zajęcie dla blondynki na całe życie. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 27. Data: 2010-08-04 16:34:55
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-04 15:58:28 +0200, ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> said:

    > A mój lakier po myjni automatycznej się obraził i lekko zmatowił.

    Po jednej wizycie?
    Bo jeśli nie, to to normalne.

    > Co ciekawe, po długiej zimie, w czasie której musiałem go odśnieżać
    > 2-3 razy dziennie, jeszcze bardziej się obraził i postanowił zmatowieć
    > kompletnie.

    To nie jest ciekawe, a normalne.

    > Co jeszcze ciekawsze, na wiosnę po DOBREJ myjni
    > ręcznej i solidnym polerowaniu mój lakier poczuł się wygłaskany
    > i dopieszczony

    To też nie jest ciekawe, a normalne.

    --
    Bydlę