  • 11. Data: 2020-06-09 12:15:23
    Temat: Re: Gdzie się podziały...
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-06-2020 o 12:11, K pisze:

    > W wiekszosci aut da sie to wylaczyc z menu ustawien komputera
    > pokladowego. W starszych trzeba bylo sie podlaczyc przez OBD2.

    Względnie przytrzymać klawisz otwierania drzwi przez kilka sekund.
    W autach młodszych niż 20 letnie (a mówimy o samochodach, a nie o
    zabytkach) i posiadających centralny zamek, powinno być w std.

  • 12. Data: 2020-06-09 12:21:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak mi plecy zesztywniały (jakiś upadek czy coś) to w 3-drzwiowym nie byłem w stanie
    sięgnąć po klamrę pasa - słupek za daleko z
    tyłu.

    -----

  • 13. Data: 2020-06-09 13:19:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Z takich różnic między modelami zawsze mnie zastanawiała duża różnica
    >w cenie kombi/sedan. Tyle kasy za kawałek blachy i dwie szybki...

    Blachy nawet malutki kawalek.

    Ale naprawde taka roznica ?
    Ja pamietam, ze raczej podobna cena.

    J.

  • 14. Data: 2020-06-09 14:30:02
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/06/2020 11:15, Cavallino wrote:

    > Względnie przytrzymać klawisz otwierania drzwi przez kilka sekund.
    > W autach młodszych niż 20 letnie (a mówimy o samochodach, a nie o
    > zabytkach) i posiadających centralny zamek, powinno być w std.

    Byc moze, nie sprawdzalem. W kazdym razie w Vectrze C/Signum nie dalo
    sie tego zrobic z poziomu menu bez modulu comfort ale zapytam brata z
    ciekawosci czy motyw z przytrzymaniem guzika u niego dziala. Natomiast w
    Insigni B moge tym sterowac z poziomu menu.

  • 15. Data: 2020-06-09 15:46:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-06-2020 o 14:30, K pisze:

    > Byc moze, nie sprawdzalem. W kazdym razie w Vectrze C/Signum nie dalo
    > sie tego zrobic z poziomu menu bez modulu comfort ale zapytam brata z
    > ciekawosci czy motyw z przytrzymaniem guzika u niego dziala.

    Nie lepiej przeczytać w instrukcji?

  • 16. Data: 2020-06-09 16:21:56
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/06/2020 14:46, Cavallino wrote:

    > Nie lepiej przeczytać w instrukcji?

    Nie chce mi sie teraz szukac. Zapytac na Signalu latwiej/szybciej.

  • 17. Data: 2020-06-09 16:30:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.06.2020 o 11:27, heby pisze:

    > No tylko taki: tańszy w produkacji. Poza tym nie widzę zalet.

    Pewnie moniejsza konstrukcja i mniejsza masa. Ale słabe to zalety -
    myślałem o typeR ale trzydzwiowe nadwozie mnie wyleczyło.

  • 18. Data: 2020-06-09 16:38:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Znam takich, dla których były (zbiegiem okoliczności Ople Corsa).
    Dla starej panny (dwie lewe ręce do techniki) to jeszcze OK, ale dla dziadka z
    kilkorgiem wnucząt to pukaliśmy w głowę (wejdź w 3
    osoby do tyłu), z tym że chyba spora różnica w cenie była (chodzi mi po głowie 4,5
    tys. zł w końcówce lat 90-tych wobec 5-d, ze dwie
    pensje/emerytury).
    "Dzieci z tyłu bezpieczniejsze" - g... prawda, weź wyciągnij/ucieknij z pożaru /
    wypadku (...zgasł na przejeździe kolejowym...).
    BTW kolega miał Poloneza 3-drzwiowego, OIDP przerobiony na europejczyka z "anglika",
    kupił bez wielkiego powodu ("bo tak"), kawaler,
    traktował jak pickupa (rzemieślnik).

    -----

  • 19. Data: 2020-06-09 17:12:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 09.06.2020 o 13:19, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Michal Jankowski"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Blachy nawet malutki kawalek.
    >
    > Ale naprawde taka roznica ?
    > Ja pamietam, ze raczej podobna cena.

    Podobna, ale te 4 tys. różnicy będzie. Może dla Ciebie to mało. :)

    MJ

  • 20. Data: 2020-06-09 17:32:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Podobna, ale te 4 tys. różnicy będzie. Może dla Ciebie to mało. :)

    No wiesz, kupujac auto za 60, 80 czy 100 tys ... to juz niewielka
    roznica :-)
    A doplacic i tak trzeba - za klime, za silnik itp.

    Ostatnio jakos tak zawsze kombi mialem - ale na rynku uzywek roznicy w
    cenie nie widac :-)

    J.