  • 51. Data: 2020-06-11 22:59:49
    Temat: Re: Gdzie się podziały...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > Silniki miały wspólne (2.2dci), sporo osprzętu kabiny *podobno* też,
    > elektronika w duzym stopniu itd itp.
    >
    > Zakładam że klamki od jednego i od drugiego pochodzą z tego samego
    > okresu, być może nawet robione w jednej fabryce.

    Jakos sobie nie wyobrazam tych wielkich klamek z mastera w Lagunie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 52. Data: 2020-06-12 21:49:31
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 6/11/2020 10:59 PM, Budzik wrote:
    > Jakos sobie nie wyobrazam tych wielkich klamek z mastera w Lagunie...

    Jakoś nie widzę abym napisał że pochodzą z tej samej formy ... może coś
    przeoczyłem.

  • 53. Data: 2020-06-13 10:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > Jakoś nie widzę abym napisał że pochodzą z tej samej formy ...
    > może coś przeoczyłem.

    Producenci samochodów potrafią zepsuc to co dobrze działa zmieniajac
    jakies pierdoły w jednym modelu, wiec porownywanie roznych klamek z
    roznych modeli, nawet jak pochodza z tej samej fabryki nie ma sensu.

    Ja ogolnie nie słyszałem o tym zeby dany model auta miał problem z
    orywajacymi sie klamkami wiec nie jest to chyba jakas bardzo trudna
    rzecz do wyproduwania. W masterze III udało im sie spierdolic choc
    trzeba przyznac ze w masterze II tez nie były idealne bo sie łamały
    zwłaszcza te od bocznych drzwi przesuwnych.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 54. Data: 2020-06-13 22:51:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-09 o 20:30, Michal Jankowski pisze:
> [...]
    pl...

    > Przykładowo Octavia: kombi o 3650 droższe od sedana. Przy czym sedan
    > jest 3 mm dłuższy od kombi.

    Kombi ma zwykle inne zawieszenie z tyłu.