  • 1. Data: 2010-11-17 19:41:13
    Temat: Gdzie naprawiac fiata?
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Hej,
    Szukam serwisu dla fiata w zachodniej czesci W-wy.
    Moj dotychczasowy zaufany mechanik do ktorego jezdzilem z cieniasem zajmuje
    sie raczej starszymi konstrukcjami gdzie do zdiagnozowania byle czego nie
    trzeba komputerow itd.

    W sumie moglbym pojechac do ASO, ale troche boje sie ze zamiast poszukac
    bezposredniej przyczyny, zaczna z automatu wymieniac elementy az trafia w
    ten wlasciwy. Moze niesluszenie? A moze tak sie teraz robi?

    Pacjent: Stilo 1.6 '02

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 2. Data: 2010-11-17 21:20:38
    Temat: Re: Gdzie naprawiac fiata?
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@d...com> napisał w wiadomości

    > Pacjent: Stilo 1.6 '02

    Napisz co się dzieje albo od razu na autokacik.pl (wymagana
    rejestracja).

    Damian

  • 3. Data: 2010-11-17 21:45:44
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Wed, 17 Nov 2010 21:20:38 +0100, freewolny wrote:

    > Napisz co się dzieje albo od razu na autokacik.pl (wymagana
    > rejestracja).

    Engine Check, oczywiscie. :]

    Chyba przepustnica.

    Zdarzylo sie ze 2 razy wczesniej: odpalam zimny silnik, ruszam i po 10m
    engine check i dlawi moc. Po zgaszeniu i odpaleniu moc wracala, ale lampka
    silnika sie swiecila. Po nagrzaniu silnika i ponownym odpaleniu blad sie
    juz nie zglaszal (po tym FiatECU Scan wskazal na przepustnice).

    Dzis natomiast moc znikla mi juz pare ladnych minut po starcie, a potem
    jeszcze raz po drodze. Czasem przy ruszaniu/przyspieszaniu reakcja na
    wcisniecie gazu byla opozniona i w rezultacie auto szarpalo.

    Widze, ze przepustnice zaczynaja sie od 400pln za uzywana i 1000 za nowa,
    wiec wolalbym zeby mechanik najpierw probowal to wyczyscic, a nie wymienial
    w ciemno.

    Znasz moze ASO Fiata na rogu Polczynska/Dzwigowa?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2010-11-17 22:04:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 21:45:44 +0100, Rafał Grzelak napisał(a):

    > Widze, ze przepustnice zaczynaja sie od 400pln za uzywana i 1000 za nowa,
    > wiec wolalbym zeby mechanik najpierw probowal to wyczyscic, a nie wymienial
    > w ciemno.

    A później ludzie coś wspominają o wysokich kosztach napraw diesli... ech

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-11-17 23:04:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Nov 2010 21:04:31 +0000, Waldek Godel wrote:

    >A później ludzie coś wspominają o wysokich kosztach napraw diesli... ech

    Bo jeden wtryskiwacz kosztuje 1200 :-)
    A pompa CR to juz w ogole bezcenna.

    J.

  • 6. Data: 2010-11-17 23:07:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-17 23:04, J.F. wrote:
    > Bo jeden wtryskiwacz kosztuje 1200 :-)

    A uszczelnienie 4 kosztuje 800zł :)

  • 7. Data: 2010-11-17 23:56:36
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Nov 2010 21:45:44 +0100, Rafał Grzelak <s...@d...com>
    wrote:

    >Znasz moze ASO Fiata na rogu Polczynska/Dzwigowa?

    Holding Carserwis - kołchoz. Zapytaj się tutaj:
    http://www.autoskrobisz.pl/, to dawne ASO Fiata, może się podejmą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2010-11-18 07:43:00
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-11-17 23:04, J.F. pisze:

    > Bo jeden wtryskiwacz kosztuje 1200 :-)

    Jak kupisz dobrego diesla i nie lejesz do baku byle czego to nic nie
    kosztuje.

    > A pompa CR to juz w ogole bezcenna.

    Tez zabardzo nie ma sie co popsuc (chyba ze to dci), a jak sie juz
    popsuje to naprawa tansza niz zwyklej pompy rotacyjnej.

    --
    Karolek

  • 9. Data: 2010-11-18 07:43:11
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Holding Carserwis - kołchoz. Zapytaj się tutaj:
    > http://www.autoskrobisz.pl/, to dawne ASO Fiata, może się podejmą.

    czemu kołchoz?
    pytam sie bo wstawilem do avanti piaseczno(a to carservis) punciaka na
    blacharkę (a oni wysylaja to pewnie do kogos z grupy kapitalowej).

  • 10. Data: 2010-11-18 08:15:37
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Ja miałem podobne usterki i uszkodzona była cewka zapłonowa (marki Sagem -
    tfu).
    Koszt około 100 zł. Jeżeli to przepustnica, to tam poza potencjometrem nie
    ma się co psuć i często pomaga prozaiczne czyszczenie.
    Jacek