  • 1. Data: 2014-03-12 10:05:41
    Temat: Gdzie najlepszy net na karte
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    Potrzebuje solidnego netu na kartę.
    Gdzie teraz jest najlepsza oferta?
    Czy lepiej kupic jakas jedna karte (bo szybki net) do uzytku w miescie, i
    jakis pomocniczy (do pracy w miejscach gdzie net jest slabiutki).
    Kiedy kupilem 6gb z orange na 12 miesiecy za bodaj 20 pln.

  • 2. Data: 2014-03-12 21:47:09
    Temat: Re: Gdzie najlepszy net na karte
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-03-12 10:05, Sawesk pisze:
> [...]
    > i jakis pomocniczy (do pracy w miejscach gdzie net jest slabiutki).
    > Kiedy kupilem 6gb z orange na 12 miesiecy za bodaj 20 pln.
    Jeśli ma być szybki, solidny i tani to polecam abonament, na kartę
    niestety wychodzi drożej, w orange już się skończyły te super promocyjne
    zestawy.

  • 3. Data: 2014-03-13 12:30:52
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    > Jeśli ma być szybki, solidny i tani to polecam abonament, na kartę
    > niestety wychodzi drożej, w orange już się skończyły te super promocyjne
    > zestawy.

    ale na alledrogo widze jakies 6x1gb za 40 czy 60 pln.
    Ma to sens?

  • 4. Data: 2014-03-13 17:13:16
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-03-13 12:30, Sawesk pisze:

    > ale na alledrogo widze jakies 6x1gb za 40 czy 60 pln.
    > Ma to sens?
    Na stronie play możesz zamówić kartę bez modemu za 11,99 zł/m-c netto,
    umowa na 12 m-cy lub za 19,99 zł/m-c netto przy umowie na czas
    nieokreślony. Oba warianty to 4GB+1GB za zamówienie online. Nic tańszego
    w zeszłym miesiącu nie znalazłem, sporo szukałem ale zawsze coś mogłem
    przeoczyć.
    Pozdrawiam Dan.

  • 5. Data: 2014-03-13 19:29:03
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 12 Mar 2014 10:05:41 +0100, "Sawesk" <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    >jakis pomocniczy (do pracy w miejscach gdzie net jest slabiutki).
    >Kiedy kupilem 6gb z orange na 12 miesiecy za bodaj 20 pln.

    Jak ktoś lubi się bawić to kupujesz w sklepie starter orange z taryfą
    free i wykupujesz w sklepie wagon promocyjnych batonów lion i co 2 dni
    masz 5gb na transfer czyli zależnie za ile kupisz batony to
    miesięcznie wyjdzie jakieś 15zł:)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-03-14 10:37:32
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

> [...]
    > free i wykupujesz w sklepie wagon promocyjnych batonów lion i co 2 dni
    > masz 5gb na transfer czyli zależnie za ile kupisz batony to

    Dzięki za wszystkie info. Już kupilem sobie 6x1gb za 50 pln. Waznosc 12
    miesiecy. Na alledrogo.
    Zainteresowała mnie oferta play. Jak zasięg?

  • 7. Data: 2014-03-14 12:12:38
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

> [...]
    > nieokreślony. Oba warianty to 4GB+1GB za zamówienie online. Nic tańszego w
    > zeszłym miesiącu nie znalazłem, sporo szukałem ale zawsze coś mogłem

    proszę o link do tej oferty.
    Czy 4+1gb jest na 12 miesięcy?

  • 8. Data: 2014-03-14 14:39:59
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-03-14 12:12, Sawesk pisze:

    > proszę o link do tej oferty.
    > Czy 4+1gb jest na 12 miesięcy?
    jest na stronie, tylko nie dodałem, że dla prowadzących działalność -
    przepraszam.
    Pozdrawiam Dan

  • 9. Data: 2014-03-15 22:24:45
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-03-13 18:29, dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    > free i wykupujesz w sklepie wagon promocyjnych batonów lion i co 2 dni
    > masz 5gb na transfer czyli zależnie za ile kupisz batony to

    A są te batony w ogóle gdzieś w sprzedaży? Bo patrzyłem w kilunastu
    sklepach w Warszawie i okolicach i nigdzie nie znalazłem.