  • 21. Data: 2012-02-18 11:45:45
    Temat: Re: Gdzie kupować elementy pasywne??
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    Polecam Maritex, ceny dobre dostawy szybkie.
    Piotr

  • 22. Data: 2012-02-18 12:00:12
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Farnell wysyła z UK i przesyłka dochodzi w 2 dni, logistyka nie jest
    > więc gorsza niż w TME.

    Dwa nie równa się jeden. W Farnellu kupuję za pośrednictwem innej firmy
    handlowej bo nie chce mi się rejestrować VAT UE. Dochodzą dodatkowe 1-2
    dni na przepakowanie i wysyłkę.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 23. Data: 2012-02-18 12:02:31
    Od: Mario <m...@...pl>

    > A zwykle krócej, np. to doszło w mniej niż 24 godziny.
    > http://wwwapps.ups.com/WebTracking/track?HTMLVersion
    =5.0&loc=PL_PL&Requester=UPSHome&trackNums=1Z2X07F40
    428193010&track.x=Track

    O 16 zamówienie w TME, o 9 rano odbiór - to 17 godzin.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 24. Data: 2012-02-18 12:05:19
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mario <m...@...pl> napisał(a):
    > O 16 zamówienie w TME, o 9 rano odbiór - to 17 godzin.

    Niewiele mniej a różnica w odległości znaczna. Więc nie można narzekać na
    logistykę Farnella :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 25. Data: 2012-02-18 12:06:40
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mario <m...@...pl> napisał(a):
    > Dwa nie równa się jeden. W Farnellu kupuję za pośrednictwem innej firmy
    > handlowej bo nie chce mi się rejestrować VAT UE. Dochodzą dodatkowe 1-2
    > dni na przepakowanie i wysyłkę.

    Jak sobie chcesz :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 26. Data: 2012-02-18 12:08:29
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Pawel "O'Pajak" <o...@g...pl> napisał(a):
    > Powitanko,
    > Taniej niz tu?:
    > http://rcs-elektronik.com.pl/index.php?k35,kondensat
    ory-smd-0603

    Ale wybór mały. Jak potrzebowałem rezystory 549k i 28k to musiałem
    skorzystać z Farnella.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 27. Data: 2012-02-18 12:15:23
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Niewiele mniej a różnica w odległości znaczna. Więc nie można narzekać
    > na logistykę Farnella :)

    Tak jak pisałem kupuję w Farnellu za pośrednictwem innej firmy więc nie
    mam takich osiągów :) W sumie to na szybkość dostawy wpływa jeszcze
    sposób płatności. Przedpłata przelewem wydłuża. Płatność przy odbiorze
    jest niewygodna bo często nie mam takich pieniędzy przy sobie. Płatność
    kartą kredytową jest trochę ryzykowna i na razie płaciłem tak tylko w
    Digikey. Szybkie płatności z konta bankowego są niedopracowane bo po
    godzinach pracy i w weekendy konto firmowe ich nie obsługuje. To akurat
    wina biznesowego konta w PeKao, będę musiał ich kopnąć w d.
    Dla mnie najwygodniej płacić PayPalem a to ma tylko TME. RS-Conmponents
    jest w porządku. Bez problemów wysyła z opóźnionym terminem płatności, a
    inne firmy nie proponują mi czegoś takiego tylko jak dziwka chcą forsy z
    góry.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 28. Data: 2012-02-18 12:25:17
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mario <m...@...pl> napisał(a):
> [...]
    > jest w porządku. Bez problemów wysyła z opóźnionym terminem płatności, a
    > inne firmy nie proponują mi czegoś takiego tylko jak dziwka chcą forsy z

    Tak, sposób płatności też jest ważny. W Farnellu akurat można płacić z dołu,
    po otrzymaniu przesyłki. Tylko trzeba właśnie być zarejestrowanym jako
    firma.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 29. Data: 2012-02-18 12:25:22
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Jak sobie chcesz :)

    Ja się tam nie upieram przy jedynym słusznym sklepie. Kupuję tam gdzie
    taniej albo tam gdzie mogę dostać. Z reguły i tak bardziej zróżnicowane
    zamówienie rozkładam na dwa czy 3 sklepy. Opłaca się mimo dodatkowych
    opłat za przesyłki. Czasami różnica w cenie 1 sztuki procka LPC1768
    wynosi 19 zł (między 51 zł TME a 32 zł RS-Comp.) Jak robię zakupy to mam
    otwarte na raz okienka z 3 sklepów TME, Farnell, RS. Trochę to uciążliwe
    odkąd mam tylko jeden monitor :)
    Ale jak robię szybkie zakupy bo mi się coś pilnie potrzebne akurat
    skończyło to zamawiam w TME.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 30. Data: 2012-02-18 12:31:50
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Tak, sposób płatności też jest ważny. W Farnellu akurat można płacić z
    > dołu, po otrzymaniu przesyłki. Tylko trzeba właśnie być zarejestrowanym
    > jako firma.

    Może się w końcu zarejestruję jak płatnik EU VAT i Europa otworzy się
    dla mnie. Jest jeszcze Mouser i pewnie parę innych firm :)

    --
    pozdrawiam
    MD