  • 1. Data: 2010-12-01 14:50:48
    Temat: Gdzie kupic winiete na Slowacje ?
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    Witam

    Wiem, ze mozna po slowackiej stronie na stacji np. ale bede jechal
    czasowo "na styk" i nie chce sie zatrzymywac po drodze z braku czasu.
    Mozna gdzies w polsce ? Okolice Sosnowca / Katowic, widizalem wysylkowo
    na sotrnie PZMOT ale przesylka to + 3/4 ceny winietki ...

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2010-12-01 15:03:04
    Temat: Re: Gdzie kupic winiete na Slowacje ?
    Od: daro <d...@o...pl>

    Xiant pisze:
    > Witam
    >
    > Wiem, ze mozna po slowackiej stronie na stacji np. ale bede jechal
    > czasowo "na styk" i nie chce sie zatrzymywac po drodze z braku czasu.
    > Mozna gdzies w polsce ?

    Na ostatniej stacji przed granicą.
    --
    D.

  • 3. Data: 2010-12-01 15:40:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Xiant" <x...@p...nospam.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > w polsce ? Okolice Sosnowca / Katowic, widizalem wysylkowo na sotrnie
    > PZMOT ale przesylka to + 3/4 ceny winietki ...

    Przy takiej pogodzie i jezdzie "na styk", 5 minut postoju po winietke jest
    akurat najmniejszym problemem. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil