  • 1. Data: 2011-12-02 00:16:37
    Temat: Gdzie kupić taką wtyczkę...
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Witam,

    Może ktoś wie gdzie moge kupić:

    http://www.repairconnector.com/products/GM-TPS-and-O
    il-Pressure-Switch-With-Guage-Tri-Way.html

    Byle trochę bliżej niż w USA. To standardowa wtyczka do TPSów GM itp. w
    Poldkach z Abimexem też takie były.

    Składam sobie megasquirta, przerobiłem przepustnicę, przykręciłem do niej
    TPS Brakuje mi tylko tej wyczki co by wiązkę silnika skończyć na cacy.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 2. Data: 2011-12-02 04:32:37
    Temat: Re: Gdzie kupi? tak? wtyczk?...
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Odwiedź szrot.
    Jacek

  • 3. Data: 2011-12-02 11:46:24
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Odwiedź szrot.

    W ostateczności tak zrobię, pytam bo jednak chciałbym nowe, nie lubię
    pokruszonych starych złącz. Z tymi wtyczkami jest niestety problem :-(
    Może ktoś zna nr OEM np GM aby takie cos kupić w ASO?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 4. Data: 2011-12-02 14:12:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Dec 2011 11:46:24 +0100, "Ukaniu"
    <l...@g...pl> wrote:

    >W ostateczności tak zrobię, pytam bo jednak chciałbym nowe, nie lubię
    >pokruszonych starych złącz.

    Z tymi złączami jest taki problem, że one są praktycznie
    nierozbieralne. Tzn. jak się ją raz zmontuje, to ciężko ją rozmontować
    bez destrukcji. Przerabiałem to u siebie, w czujnikach cofania.
    Poszukaj na Allegro, jest szansa, że ktoś to ma, ale bardzo mała.

    >Może ktoś zna nr OEM np GM aby takie cos kupić w ASO?

    Może być tak, że nie wystepuje, możesz kupić razem z wiązką :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2011-12-03 09:38:02
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-02 00:16, Ukaniu pisze:
    > Witam,
    >
    > Mo?e kto? wie gdzie moge kupi?:
    >
    > http://www.repairconnector.com/products/GM-TPS-and-O
    il-Pressure-Switch-With-Guage-Tri-Way.html

    > Byle troch? bli?ej ni? w USA. To standardowa wtyczka do TPS?w GM itp. w
    > Poldkach z Abimexem te? takie by?y.
    >
    > Sk?adam sobie megasquirta, przerobi?em przepustnic?, przykr?ci?em do niej
    > TPS Brakuje mi tylko tej wyczki co by wi?zk? silnika sko?czy? na cacy.

    i ta , i kilka tych na dole strony mam w samochodzie
    Łada Niva 1,7 /wtrysk wielopunktowy/ rocznik 2005 .