  • 1. Data: 2012-07-19 16:41:29
    Temat: Gdzie kupić kontroler PCI 2xRS232 + 1xLPT1 na chipsecie MCS9835CV
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Witam uprzejmie,

    Czy ktoś z Was wie, gdzie w Warszawie można kupić kontroler PCI 2xRS232 +
    1xLPT koniecznie na chipsecie MCS9835CV (nie na MCS9836, ani innym)?

    Pozdrawiam,
    Robbo

  • 2. Data: 2012-07-23 16:04:31
    Od: ketiv <k...@o...pl>

    Robbo pisze:
    > Witam uprzejmie,
    >
    > Czy ktoś z Was wie, gdzie w Warszawie można kupić kontroler PCI 2xRS232
    > + 1xLPT koniecznie na chipsecie MCS9835CV (nie na MCS9836, ani innym)?

    klik http://www.skapiec.pl/site/cat/92/comp/607720 wybierz Odbiór
    osobisty: Warszawa i podzwoń kto faktycznie to ma na stanie

  • 3. Data: 2012-07-26 16:34:05
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > klik http://www.skapiec.pl/site/cat/92/comp/607720 wybierz Odbiór
    > osobisty: Warszawa i podzwoń kto faktycznie to ma na stanie

    To akurat jest inny chipset. Producent podawał, że MCS9835CV, a wsadzał już
    inne. Przekonaliśmy się sami, bo zamówiliśmy kartę 4World. Już nie będę
    pisał, jakie straty poniosła firma z tego tytułu, że ktoś na jakimś etapie
    błędnie podał chipset.

    R.

  • 4. Data: 2012-07-27 08:46:10
    Od: ketiv <k...@o...pl>

    Robbo pisze:

> [...]
    > już inne. Przekonaliśmy się sami, bo zamówiliśmy kartę 4World. Już nie
    > będę pisał, jakie straty poniosła firma z tego tytułu, że ktoś na jakimś

    no kicha..
    jesli inni w podobny sposob nie postapili to wg moich danych handlowych
    ten chipset powinny miec jeszcze karty:
    -Gembird SPC-1
    -Sweex PU007v2

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2012-07-27 16:39:07
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ketiv" napisał:

    > no kicha..
    > jesli inni w podobny sposob nie postapili to wg moich danych handlowych
> [...]

    I pewnie wiele innych. Parę dni temu trzymałem w łapce 2 bliźniacze karty
    Uniteka typu 2com 1 lpt, z czego jedna była na MCS9835CV a druga na bodajże
    numer wyższym. Na pudełku i w specyfikacji tych informacji się nie znajdzie,
    pozostaje macanie organoleptyczne, co znacznie zawęża liczbę źródeł.

    JoteR

  • 6. Data: 2012-08-02 12:33:25
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

> [...]
    > bodajże numer wyższym. Na pudełku i w specyfikacji tych informacji się nie
    > znajdzie, pozostaje macanie organoleptyczne, co znacznie zawęża liczbę

    Mógłbyś napisać, gdzie kupić takiego Uniteka (tej firmy kiedyś używaliśmy)
    2xCOM + 1xLPT?

    R.