  • 21. Data: 2011-01-22 20:01:49
    Temat: Re: Gdzie jest granica absurdu? (z cyklu: nowy bat na kierowcow)
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JacekG." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:

    > Może to tylko straszak, oby działał na naszych kierowców. Bo to co się
    > dzieje na drogach to masakra.

    Gowno prawda. Byla by jako taka siec autostrad i ekspresowek to by sie na
    normalnych drogach uspokoilo. A tak to sie nic nie zmieni. Nie jestesmy
    spoleczenstwem samobojcow i wariatow i mysle, ze wiekszosc nie lubi lamac
    przepisow, ale tez mysle, ze malo kto moze sobie pozwolic na to aby zgodnie
    z ograniczeniami predkosci jechac powiedzmy z Poznania do Warszawy
    kilkanascie godzin...

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 22. Data: 2011-01-22 20:21:09
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-22 19:20, JacekG. pisze:
> [...]
    artykul.html

    > Jaki absurd?? Przekroczyłeś prędkość, złamałeś przepisy, to płać!! Nie
    > czarujmy się, każdy kto łamie przepisy, podwyższa sobie adrenalinkę i
    > leci dalej. Jak na mnie padnie to trzeba będzie płacić.

    Ten watek jest nie o tym.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 23. Data: 2011-01-22 22:08:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-01-22 20:01:49 +0100, "magnes" <m...@p...onet.pl> said:
    > ale tez mysle, ze malo kto moze sobie pozwolic na to aby zgodnie
    > z ograniczeniami predkosci jechac powiedzmy z Poznania do Warszawy
    > kilkanascie godzin...

    Dziad mój, niedługo po zakończeniu II WŚ w delegacje czasem jeździł z
    Częstochowy do stolicy.
    Samochodem, a jakże!
    By być na miejscu o 10 (pora doskonała do załatwiania spraw w urzędach
    - urzędnicy byli juź po śniadaniu i porannej kawie, więc byli trochę
    lepiej nastawieni do petentów i ich spraw), ruszał około 4 nad ranem.
    Zazwyczaj się nie spóźniał.

    Po kilkudziesięciu latach rozwoju, najpierw socjalistycznej, potem
    podobno wolnej, niezależnej i solidarnej gospodraki(*), dążymy do
    ustalenia podobnych czasów przejazdu...
    ;>>>

    --
    Bydlę

    (*-korekta! nie poprawiać!)

  • 24. Data: 2011-01-22 22:25:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ten watek jest nie o tym.

    Dla kapeluszników każda okazja jest dobra.

  • 25. Data: 2011-01-22 23:08:51
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-22, magnes <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > przepisow, ale tez mysle, ze malo kto moze sobie pozwolic na to aby zgodnie
    > z ograniczeniami predkosci jechac powiedzmy z Poznania do Warszawy

    Z Poznania do Warszawy zgodnie z przepisami jedzie się o wiele krócej
    niż kilkanaście godzin.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 26. Data: 2011-01-23 09:29:05
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    > Dla kapeluszników każda okazja jest dobra.

    Ooooo....mamusia pozwoliła zabrać laptopa do piaskownicy......

  • 27. Data: 2011-01-23 10:14:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Roman" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ooooo....mamusia pozwoliła zabrać laptopa do piaskownicy......

    Byłeś ostrzeżony, więc KAPELUSZ PLONK

  • 28. Data: 2011-01-23 10:43:54
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Typowy przykład zamordyzmu. Droga odwoławcza niby jest, ale tak
    > zagmatwana i kosztowna, jakby jej wcale nie było.

    Nie odczułem tego zamordyzmu przez ładnych kilka tysięcy mil.
    Gdyby polska policja miała takie narzędzie i taką pozycję to obawiam się że
    poczułbyś co to zamordyzm.

  • 29. Data: 2011-01-24 14:43:22
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.01.2011 19:29, JacekG. pisze:
    > Może to tylko straszak, oby działał na naszych kierowców.

    Nie będzie. Bo sam pomysł latających radarowców jest mało realistyczny.

    > Bo to co się dzieje na drogach to masakra.

    To ja mam lepszy pomysł: ułatwić ludziom instalowanie certyfikowanych
    rejestratorów we własnych pojazdach i układ np. 25% wyegzekwowanej
    grzywny dla takiego społecznego kontrolera ruchu ;->

  • 30. Data: 2011-01-24 14:44:46
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.01.2011 09:29, Roman pisze:

    > Ooooo....mamusia pozwoliła zabrać laptopa do piaskownicy......

    kupalino dodał sobie nowy spojler do swojego cienko-cienko i musi
    szpanować ;->