  • 1. Data: 2010-12-01 12:54:25
    Temat: [Gdzie] Dekielek do felg - Nissan D22
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Szukam takich dekielków
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a87693858e47859e
    .html Czy wiecie
    gdzie je mogę znaleźć? Allegro już przeszukane, obdzwoniłem sklepy z
    częściami do 4x4 i bez efektu.

  • 2. Data: 2010-12-01 16:55:38
    Temat: Re: [Gdzie] Dekielek do felg - Nissan D22
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2010-12-01 12:54, PesTYcyD pisze:
> [...]
    .html Czy wiecie
    > gdzie je mogę znaleźć? Allegro już przeszukane, obdzwoniłem sklepy z

    Spróbuj w ASO, masz dwie opcje, albo będzie kosztował śmieszne albo
    chore pieniądze, jak to z tego typu "duperelami" bywa. Gdyby ASO nie
    kojarzyło co to jest D22 to pytaj o NP300 :)

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 3. Data: 2010-12-02 09:56:33
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-01 16:55, czak norris pisze:

    > Spróbuj w ASO, masz dwie opcje, albo będzie kosztował śmieszne albo
    > chore pieniądze, jak to z tego typu "duperelami" bywa. Gdyby ASO nie
    > kojarzyło co to jest D22 to pytaj o NP300 :)

    ASO nie ma takich dekli... załamka normalnie.