  • 1. Data: 2013-07-22 13:23:58
    Temat: Gadający zegar + kalendarz
    Od: "leku" <l...@t...pl>

    Witam,

    Poszukuję namiaru na gadający po polsku zegar + kalendarz.
    Nie musi być na rękę ale zasilanie bateryjne.

    Powinien mieć 3 opcje (3 przyciski) wypowiadania głosem:

    1 godziny
    2 daty
    3 dnia tygodnia

    Są gotowce ale tylko z mówieniem aktualnej godziny.
    Jeśli nie gotowiec to może coś do samodzielnego wykonania.
    Może nawet lepiej do wykonania samodzielnego bo ma mieć
    nie skomplikowaną obsługę z czytelnymi przyciskami.

    z góry dzięki za wskazówki

    pozdrawiam
    leku

  • 2. Data: 2013-07-22 14:23:38
    Temat: Re: Gadający zegar + kalendarz
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    no to musisz zaopatrzyć się w hostessę... będzie i walor estetyczny...

  • 3. Data: 2013-07-31 23:08:22
    Temat: Odp: Gadający zegar + kalendarz
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    A może być MP3 z odtwarzaniem?
    Są takie mody do MP3.
    Widziałem gdzieś całą stronę z zestawieniem różnych typów i upgradami.
    Wydaje mi się, że można wybrać coś z kodem źródłowym i przerobić.
    MP3 ma 5 klawiszy i RTC.
    W związku z powyższym po naciśnięciu play może "wygadać"
    pliki odpowiadające dacie czy godzinie.
    Data to 31 dni+12 miesięcy+100 lat=143 pliki
    Godzina: 24 godziny +60minut=84 pliki
    Razem: 227 plików po 0,1MB~= <1GB

    Można też dorobić swój mikrokontroler podłączony pod przyciski MP3 za 20 zł.

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-08-01 22:27:10
    Od: "leku" <l...@t...pl>

    A może być MP3 z odtwarzaniem?

    Może być z mp3 tylko coś nie mogę dotrzeć do przykładowych źródeł
    Znalazłem coś takiego na karcie SD

    http://www.instructables.com/id/Make-a-Talking-Clock
    /

    pozdrawiam