eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGSM PLAY - się zapycha?GSM PLAY - się zapycha?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: GSM PLAY - się zapycha?
    Date: Fri, 29 May 2009 22:17:49 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <gvpf1o$5rm$2@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: dbz146.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1243627385 6006 83.23.51.146 (29 May 2009 20:03:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 May 2009 20:03:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1933
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1933
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: pio1986 % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:972026
    [ ukryj nagłówki ]

    Jestem laikiem w kwestiach technicznych via GSM/UMTS itp.
    Mam jednak do szanownego grona (może lamerskie pytanie). Mianowicie jakie są
    główne objawy tego, że sieć operatora w danym miejscu się "zapycha" (za duży
    ruch)? Czy można uznać za taki objaw np. wycinanie max. 2 sekund tego co
    mówi mój rozmówca?

    W mojej okolicy PLAY ładnie obstawił się nadajnikami GSM/UMTS. Połączenia w
    99% wykonuję z tego samego pomieszczenia (połączenie głównie na stacjonarki
    i do PLAY - dodam, że osoby z PLAY, do których dzwonie w czasie rozmowy
    korzystają z zasięgu PLAY, tyle że w innej lokalizacji miasta). O ile odkąd
    sięgam pamięcią jakość połączeń zawsze stała na wysokim poziomie o tyle od
    dwóch dni obserwuję zjawisko polegające na tym, że pewne fragmenty rozmów
    (max. 2 - 3 sekundy) są "wycinane". Zdarza się to zarówno w przypadku
    połączeń PLAY - PLAY jak i PLAY - telefony stacjonarne.
    Wina raczej nie leży po stronie telefonu gdyż opisany przeze mnie problem
    występuje również na innych aparatach, które "testowałem" w miejscu, z
    którego inicjuję połączenia.
    Czy zatem można to podciągnąć pod przeciążenie sieci w mojej okolicy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: