  • 1. Data: 2010-10-14 10:39:22
    Temat: GPS z USB - co w srodku
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ktos moze rozbieral odbiorniki GPS z USB ? Da sie tam ze srodka
    wyprowadzic sygnaly po RS-232 ?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-10-14 11:33:58
    Temat: Re: GPS z USB - co w srodku
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 14.10.2010 12:39, schrieb a...@p...pl:
    > Czesc,
    >
    > ktos moze rozbieral odbiorniki GPS z USB ? Da sie tam ze srodka
    > wyprowadzic sygnaly po RS-232 ?

    Zależy od rasy. Miałem dwa takowe i jeden miał nawet międzymordzie USB
    we wtyczce, a GPS dawał TTL-RSa. W drugim był jakię RS-USB konwerter w
    obudowie odbiornika, z modułu wychodziło seryjnie. Ale czy wszystkie tak
    mają, to nie wiem.

    Waldek

  • 3. Data: 2010-10-14 12:58:43
    Od: SP4OLN <s...@g...com>

    On 14 Paź, 12:39, a...@p...pl wrote:
    > Czesc,
    >
    > ktos moze rozbieral odbiorniki GPS z USB ? Da sie tam ze srodka
    > wyprowadzic sygnaly po RS-232 ?
    >
    > --
    > ThinkXtra

    Sam popatrz - GPS USB Dongle GT-730F
    http://zapodaj.net/781802977995.jpg.html
    Wygląda na to że jest układ PL-2302
    czyli można się pokusić o hipotezę że
    z samego modułu idą sygnały zbliżone
    do RSa
    http://www.prolific.com.tw/eng/products.asp?id=59

    --
    AW

  • 4. Data: 2010-10-14 17:54:16
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2010-10-14 12:39, a...@p...pl pisze:

    > ktos moze rozbieral odbiorniki GPS z USB ? Da sie tam ze srodka
    > wyprowadzic sygnaly po RS-232 ?

    Rozbierałem jeden i miał konwerter RS-USB na oddzielnym scalaku.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej