  • 1. Data: 2012-03-20 13:10:21
    Temat: GPS ostrzegaczz
    Od: a...@p...pl

    Czesc

    chcialbym sobie "wmontowac" taki GPS ostrzegacz, ktore bedzie
    sygnalizowal zblizanie sie punktow, w ktorych grozi niebezpieczenstwo
    zaplacenia mandatu (teraz lub pozniej). Nie chce typowej nawigacji,
    ale maly gps z funkcja pikania/mrugania zamontowany na stale w aucie z
    ew. okresowa aktualizacja punktow z Internetu.

    Cena 100-150 zl max.

    Oraz gdzie mozna pobierac aktualizacje do takich urzadzen i ew.
    zglaszac swoje. Mam pare swoich ze swojego terenu dzialania.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-03-20 13:29:11
    Temat: Re: GPS ostrzegaczz
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > ...ostrzegacz, ktore bedzie
    > sygnalizowal zblizanie sie punktow, w ktorych grozi
    > niebezpieczenstwo
    > zaplacenia mandatu (teraz lub pozniej).

    W kazdym miejscu istnieje takie niebezpieczenstwo, jesli
    jedziesz niezgodnie z przepisami ;-)

  • 3. Data: 2012-03-20 13:44:57
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-20 13:10, a...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > Oraz gdzie mozna pobierac aktualizacje do takich urzadzen i ew.
    > zglaszac swoje. Mam pare swoich ze swojego terenu dzialania.

    Istnieje, nazywa się żona+teściowa, w dodatku będzie do Ciebie rozmawiać
    abyś nie zasnął i zna wszelkie sklepy ze szmatkami aktualizowane w
    trybie live. Problem jest taki że koszt takiego zestawu wpędza do grobu.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2012-03-20 14:15:14
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-20 13:10:21 +0100, a...@p...pl said:

    > Czesc
    >
    > chcialbym sobie "wmontowac" taki GPS ostrzegacz, ktore bedzie
    > sygnalizowal zblizanie sie punktow, w ktorych grozi niebezpieczenstwo
    > zaplacenia mandatu

    To montuj.

    > Nie chce typowej nawigacji,

    Typowa nawigacja ma inne przeznaczenie.

    > ale maly gps z funkcja pikania/mrugania zamontowany na stale w aucie z
    > ew. okresowa aktualizacja punktow z Internetu.
    >
    > Cena 100-150 zl max.

    Świetna cena.

    > Oraz gdzie mozna pobierac aktualizacje do takich urzadzen

    Na stronie producenta?
    A normalne ostrzegacze pobierają informacje same - ale

    > i ew.
    > zglaszac swoje.

    To w takim Yanosiku robisz naciskając guzik...

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2012-03-20 14:30:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 20 Mar 2012 13:10:21 +0100 osobnik zwany adresssss
    wystukał:

> [...]
    >
    > Oraz gdzie mozna pobierac aktualizacje do takich urzadzen i ew. zglaszac
    > swoje. Mam pare swoich ze swojego terenu dzialania.

    http://yanosik.pl

    aplikacja na smartfona darmo, mapy aktualizowane na bieżąco

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2012-03-20 15:12:27
    Od: "misio_m" <m...@o...pl>

    > http://yanosik.pl
    >
    > aplikacja na smartfona darmo, mapy aktualizowane na bieżąco

    szkoda ze chodzi dopiero na Windows Phone 7.5 i wyżej
    olali większość smartów chodzących na wersjach mobile 6

  • 7. Data: 2012-03-20 16:30:35
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-03-20 13:44, Lewis pisze:

    > Istnieje, nazywa się żona+teściowa, w dodatku będzie do Ciebie rozmawiać
    > abyś nie zasnął i zna wszelkie sklepy ze szmatkami aktualizowane w
    > trybie live. Problem jest taki że koszt takiego zestawu wpędza do grobu.

    Jest jeszcze inny sposób - fotelik z żywą zawartością na tylnej kanapie...
    Gwarantowane natychmiastowe przełączenie z trybu "szypki fsciekły
    PH-owec" - na tryb kapelusznik...
    Ale koszty tego ostatniego dopiero są poważne = cena Maybacha na 18 lat...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 8. Data: 2012-03-20 21:34:16
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2012 15:12:27 +0100, misio_m napisał(a):

    > szkoda ze chodzi dopiero na Windows Phone 7.5 i wyżej
    > olali większość smartów chodzących na wersjach mobile 6

    A jakiego masz smarta ? Do niektórych można (legalnie lub nie) wgrać WP7

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 9. Data: 2012-03-20 23:55:01
    Od: "misio_m" <m...@o...pl>

    > A jakiego masz smarta ? Do niektórych można (legalnie lub nie) wgrać WP7

    HTC Pro2

  • 10. Data: 2012-03-21 18:07:07
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2012 23:55:01 +0100, misio_m napisał(a):

    > HTC Pro2

    Niestety ale w Pro2 GPU nie da rady z WM7, natomiast możesz na HTC Pro2
    wgrać Androida i Yanosik będzie działał.