    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: GOTOWY odtwarzacz krótkich komunikatów
    Date: Wed, 18 Jul 2012 01:28:41 -0700 (PDT)

    Poszukuję małego, zwartego i HERMETYCZNEGO urządzenia zdolnego do odtworzenia po
    podaniu nań zasilania 12V krótkiego komunikatu "drzwi otwarte" (bądź coś zbliżonego)

    Tak, wiem, że są specjalizowane układy scalone, na których można coś takiego wykonać,
    nie o to pytam. Poszukuję gotowca, w hermetycznej obudowie, który wystarczy podpiąć
    do zacisków elektrozaczepu w furtce i tym samym wyeliminować choć w części
    konieczność walki z osobami, które stojąc przed furtką wymagają wywieszenia
    transparentu powitalnego, rozwinięcia czerwonego chodnika i osobistego wyjścia do
    furtki celem jej otworzenia, samo kliknięcie rygla w furtce im nie wystarcza. Rygiel
    jest niestety zasilany z 12V DC, więc jedynie klika, nie brzęczy. Myślałem już o
    dołączeniu tam po prostu piszczka, ale powiedzmy, że nie takiego dźwięku oczekuję.
    Brzęczyk - czemu nie, ale nie pisk. Zapowiedź słowna - byłoby super.

    Rzecz jest na tyle oczywista, że nie wierzę, że nikt jeszcze na to nie wpadł, tym
    bardziej więc nie rozumiem, dlaczego nie mogę niczego takiego wygóglać.
    Pomożecie?

    J.