  • 11. Data: 2010-11-09 08:51:04
    Temat: Re: GF2
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Przegapione? ;)

    Tak, ale przez ciebie ;)
    > najlepszym - "COMPANY'S SMALLEST AND LIGHTEST" :)

    To był (chyba od początku) marketingowy wymyk a polega na nie dopisywaniu w
    folderkach WITH FLASH.

    GF2 - smallest, lightest interchangeable lenses camera WITH FLASH.

    pozdrawiam,
    gietrzy

    ps. Brak FEC to imho porażka, chyba, że fl-36r ma tą opcję "na sobie".

  • 12. Data: 2010-11-09 12:59:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Mozna noskiem smyrac ;)

    tja... :)

    wystarczy mi kamera vide o z dotykowcem.:)

  • 13. Data: 2010-11-10 13:11:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > następna generacja będzie pewnie miała zaimplementowany głosik mówiący
    > "ooo... tak mi rób, jeszczeeeeeeee"
    > Za odpowiednią dopłatą będzie można ściągnąć dodatkowe głosy - Megan Fox,
    > Jessica Alba, Leonardo DiCaprio i Krzysztof Ibisz.

    A fuj, chcesz smyrac nieletnich chlopcow?

    Pozdrawiam
    Kamil