  • 1. Data: 2014-02-17 14:39:12
    Temat: Czym rozcieńczyć pastę Cynel-1 ?
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    Witajcie. Ma do pocynowania pady na płytce i ponieważ pasta nakładana
    śrubokrętem jest trochę niewygodna to pomyślałem że można by ją
    rozcieńczyć trochę i nakładać pędzelkiem. Tylko nie mam pomysłu czego
    użyć do rozcieńczenia. Macie może jakieś rady ?

    Pozdr. PK.

  • 2. Data: 2014-02-17 18:09:34
    Temat: Re: Czym rozcieńczyć pastę Cynel-1 ?
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

    To jest pasta na bazie kalafonii, powinna się rozpuszczać pod wpływem IPA.

    Pozdr. TC

  • 3. Data: 2014-02-17 21:07:54
    Od: "Lam3r" <L...@L...pl>

    "Paweł Kasztelan" <P...@g...com> wrote in message

    >. Macie może jakieś rady ?

    Ja bym obleciał lutownicą i zwykłą cyną w drucie z dodatkiem topnika.
    Powstaną meniski wypukłe. Jeżeli nie przeszkadzają to ok, a jak
    przeszkadzają to tasiemką wick i szerokim grotem z obfitą dawką topnika. I
    będzie gładko.

  • 4. Data: 2014-02-17 21:29:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Lam3r pisze tak:

    > Ja bym obleciał lutownicą i zwykłą cyną w drucie z dodatkiem topnika.

    Ja też. Dla mnie ta pasta to ani kalafonia ani parafina tylko maźga się
    i śmierdzi.

    Cynowanie robię transformatorówką na mocy 45W, szerokim, półkolistym
    grotem, mało cyny, ma piszczeć.

    --
    Piter

  • 5. Data: 2014-02-17 21:37:57
    Od: "Lam3r" <L...@L...pl>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > Ja też. Dla mnie ta pasta to ani kalafonia ani parafina tylko maźga się
    > i śmierdzi.
    >
    > Cynowanie robię transformatorówką na mocy 45W, szerokim, półkolistym
    > grotem, mało cyny, ma piszczeć.

    Wlać topnika i zwykłą stacją lutowniczą, starym tępym grotem przelecieć po
    wszystkich polach i tyle.