  • 1. Data: 2009-06-19 08:05:34
    Temat: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W najnizszym planie taryfowym 85zł w tym (0,5GB danych) w umowie na 2
    lata w Erze ten telefon za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i
    pomyslalem i kupilem a co ....

    Zasadniczo Android urzeka spojnoscia interfejsu i logika. Powiedzialbym
    ze jest taki iphonowy no i te ekrany pojemnosciowe ktorych nie trzeba
    wciskac.

    Powiem wiecej kazdy kto teraz kupi cokolwiek na WM jest pomyslencem.

    Powiem nawet wiecej Android to tani iphone ta sama filozofia dystrybucji
    softu ten sam potencjał. Android konfiguracja pulpitu przerasta
    i WM i iphona o Symbianie nawet nie wspomne.

    Na dzis na swiecie licza sie tylko iphone i Android reszta to jedna
    wielka kupa a WM to juz totalna padaka

  • 2. Data: 2009-06-19 08:25:52
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Na dzis na swiecie licza sie tylko iphone i Android reszta to jedna
    > wielka kupa a WM to juz totalna padaka

    liczy sie ten system, na ktorego masz najwiecej uzytecznego oprogramowania.
    Dlatego po dzis dzien uzywam m.in. PalmOs'a (mimo, ze system przez wielu
    tu jest nieznany - bo zaczynali od razu z WM lub pozniej) i nie
    zamierzam zmieniac, a smartfon na symbianie spelnia w zupelnosci moje
    oczekiwania (bo ma wszystko czego mi trzeba - mam na mysli
    oprogramowanie uzytkowe).

    Twoje zas myslenie jest typowym mysleniem 'onanisty sprzetowego', ktory
    kupuje tego typu 'zabawki' by sie nimi podniecac, szpanowac etc.

    I tyle w temacie

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2009-06-19 08:36:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    AL pisze:

    > liczy sie ten system, na ktorego masz najwiecej uzytecznego oprogramowania.

    Wcale nei jest to prawda. Liczy sie ten system w ktorym realizujesz
    swoje cele. Zasadniczo wali mnie iz na WM jest 78 tys programow a na
    iphona 140tys. Liczy sie "efekt"

    > Dlatego po dzis dzien uzywam m.in. PalmOs'a (mimo, ze system przez wielu
    > tu jest nieznany - bo zaczynali od razu z WM lub pozniej) i nie
    > zamierzam zmieniac,

    DInozaury juz wyginely :) a powaznie nie sadze by konkurencyjne
    rozwiazania nie mialy zamienika. Pamietaj ze nowe urzadzenia wcale nie
    potrafia zrobic lepiej czegos niz stary Palm potrafia jednak wykreowac
    NOWE POTRZEBY ktorych kiedys nie miales.
    Mowia to ja posiadacz Palm IIIc czytajacy na tym pizdziolkowatym ekranie
    160x160pix ksiazki a teraz narzekam ze ebook na mniej niz 5 calach w
    800x480 jest bez sensu.

    > a smartfon na symbianie spelnia w zupelnosci moje
    > oczekiwania (bo ma wszystko czego mi trzeba - mam na mysli
    > oprogramowanie uzytkowe).

    A jakis to smartfon bo albo klockowaty albo mulisty :) innych nie znam :)

    > Twoje zas myslenie jest typowym mysleniem 'onanisty sprzetowego', ktory
    > kupuje tego typu 'zabawki' by sie nimi podniecac, szpanowac etc.

    Pitu pitu ... masz kolorowy telewizor czy nadal bialo-czarny ?

    Stawiam orzechy ze 80% ludzi moglaby miec stare telefony i cieszyc sie
    nimi gdyby byli oderwanii od informacji o nowosciach.

    Ale to nie znaczy ze mamy ignorowac nowosci i o nich nie dyskutowac w
    jakims flamewar :) od tego sa grupy nie ?

  • 4. Data: 2009-06-19 09:10:18
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> wrote in message
    > Na dzis na swiecie licza sie tylko iphone i Android reszta to jedna wielka
    > kupa a WM to juz totalna padaka

    Chyba ci cos na glowe upadlo i zrobili ci niezla burze mozgu...
    Jakie to fajne aplikacje mozesz sobie zainstalowac w tym androidzie? Google
    wypral ci mozg i padles ofiara naiwnosci i to na 2 lata...buhahahahaha....

  • 5. Data: 2009-06-19 09:25:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Michal L pisze:
> [...]
    > wypral ci mozg i padles ofiara naiwnosci i to na 2 lata...buhahahahaha....

    Co znaczy fajne ? Dla jedno fajne wybieraniw numerow jednym klikiem na
    zdjecia dla innego aktualna pogoda na pulpicie.

    WMow mialem tyle ze tego syfu juz starczy

  • 6. Data: 2009-06-19 09:53:36
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 10:36:16 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Stawiam orzechy ze 80% ludzi moglaby miec stare telefony i cieszyc sie
    > nimi gdyby byli oderwanii od informacji o nowosciach.

    hmm, pacz pan - a ja ciągle używam Eryka T39 :) mimo że miałem i tel. z
    Symbianem, mam i tel. z WM a jednak wygodniej mi korzystać z zabytku. Palma
    z cz-b wyświetlaczem kupiłem sobie żeby z niego korzystać (np. do czytania
    książek) i nie wiem w której części społeczeństwa mam się zakwalifikować

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 7. Data: 2009-06-19 10:07:06
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Wcale nei jest to prawda. Liczy sie ten system w ktorym realizujesz
    > swoje cele. Zasadniczo wali mnie iz na WM jest 78 tys programow a na
    > iphona 140tys. Liczy sie "efekt"

    no ale w tym znaczeniu wlasnie to napisalem
    Interesuje mnie wykorzystanie aplikacji w swoich celach - to ja ustalam
    co chce od urzadzenia a nie odwrotnie urzadzenie/producent narzuca mi
    swoje aplikacje - dla mnie bezuzyteczne w perspektywie czasu.

> [...]
    > Mowia to ja posiadacz Palm IIIc czytajacy na tym pizdziolkowatym ekranie
    > 160x160pix ksiazki a teraz narzekam ze ebook na mniej niz 5 calach w

    160x160 to mialem tak z 8 lat temu - od paru lat 320x480 - ebooki
    spokojnie da sie na tym czytac. Ale ebooki czytuje tez na e51
    (mobireader swietnie do tego sie nadaje) - i koncze juz w ten sposob
    kolejna ksiazke - a czytam od okazji do okazji jak mam chwilke czasu (na
    kiblu;), stojac w kolejce, czekajac na kogos, etc).
    ale procz ebookow - palma uzywam glownie jako notes (tylko graffiti -
    nie toleruje wirt.klawiatur), jako pamiec podreczna, przypominacz + pare
    uzytecznych programow przydatnych w roznych sytuacjach zyciowych (i niew
    mowie tu o nawigacji)

    > A jakis to smartfon bo albo klockowaty albo mulisty :) innych nie znam :)

    dlugo sie nie moglem przelamac sie po e50 - oddalem sluzbowa bo jej
    strawic nie umialem. Natomiast e51 jak na razie jest prawie idealnym
    rozwiazaniem dla mnie - mam w nim wszystko co potrzebuje do komunikacji
    via rozne sposoby

    > Pitu pitu ... masz kolorowy telewizor czy nadal bialo-czarny ?

    kolorowy - ale nie LCD - jeszcze CRT - bo nie widze tez sensu zamieniac
    na inny skoro dotychczasowy dziala b.dobrze. Impulsem do zmiany bedzie
    dopiero wprowadzenie na stale te. cyfrowej na MPEG4 (no chyba, ze sie
    wczesnie spierdli ten co mam)

> [...]
    >
    > Ale to nie znaczy ze mamy ignorowac nowosci i o nich nie dyskutowac w
    > jakims flamewar :) od tego sa grupy nie ?

    nie mam nic przeciwko nowoscia - sam sie ciesze jak dziecko jak sobie
    cos sprawie - nie widze jednak sensu zmiany czegos na sile - wydac kase
    na cos co ma taka sama funkcjonalnosc jak to co mam teraz czy mniejsza
    (np. gdybym zmienil e51 na iphone'a)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2009-06-19 10:08:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Danny pisze:

> [...]
    > książek) i nie wiem w której części społeczeństwa mam się zakwalifikować

    Ale dzis sa lepsze mozliwosci do czytania ksiazek niz 160x160 pikseli.
    T39m to fajny telefon aczkolwiek cud ze jeszcze dziala no i te trzy
    niecale wiersze tesktu to nawet SMS przyprawia o bol glowy

  • 9. Data: 2009-06-19 10:14:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > co chce od urzadzenia a nie odwrotnie urzadzenie/producent narzuca mi
    > swoje aplikacje - dla mnie bezuzyteczne w perspektywie czasu.

    Producent nic nie nie narzuca tylko pokazuje NOWE mozliwosci.
    Owszem kupilem kiedys Palma jako organizer i do ksiazek ale dzis kazdy
    pierdolkowaty telefon potrafi wiecej i nie ma co na sile bronci starocia.

    > 160x160 to mialem tak z 8 lat temu - od paru lat 320x480 - ebooki
    > spokojnie da sie na tym czytac.

    A co to za cudo ? i to z Palm OS ?

> [...]
    > strawic nie umialem. Natomiast e51 jak na razie jest prawie idealnym
    > rozwiazaniem dla mnie - mam w nim wszystko co potrzebuje do komunikacji

    To nie smartphone to zwykly telefon. :) Wada to brak klawiatury czy to
    sprzetowej czy dotykowe i maciupki wyswietlacz ale jako telefon o
    "rozbudowywalnych mozliwosciach jest ok" Tylko nijak mu w szranki do 3,5
    calowych 600MHz maszynek.

> [...]
    > cos sprawie - nie widze jednak sensu zmiany czegos na sile - wydac kase
    > na cos co ma taka sama funkcjonalnosc jak to co mam teraz czy mniejsza

    e51 z iphonem ciekawe zestawienia ale nijak tego porownac sie nie da.
    iphone jest telefonem "przy okazji" sens jego zakupu to internet,
    multimedia, rozrywka, zabawa i troche biznes.

  • 10. Data: 2009-06-19 10:41:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 10:05:34 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Na dzis na swiecie licza sie tylko iphone i Android reszta to jedna
    > wielka kupa a WM to juz totalna padaka

    Troll warning!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?