  • From: "Miroslaw Dobrzanski" <sq6qq (at) poczta dot onet dot pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Fresh... "reczne" wyl/wl roamingu
    Date: Mon, 20 Jul 2009 17:18:11 +0200

    Witam grupowiczow!
    Moze ktos z Was bedzie wiedzial czy istnieje mozliwosc recznego wl/wyl
    roamingu miedzynarodowego za pomoca "kodow" (podobnie jak w simplusie).
    Konsultant z P4 trzymal mnie na sluchawce kilka minut, po czym stwierdzil ze
    nie ma takej mozliwosci.
    W mojej miejscowosci P4 odpalil swoj nadajnik, trzymajac na recznym wyborze
    sieci w drodze do pracy (inna miejscowosc) oczywiscie gubi zasieg, automat
    odpada ze zwgledu na zasieg Czeskich nadajnikow. Zostaje pozostanie na
    recznym wyborze Plusa (strata P4).

    Pozdrawiam....
    Mirek