  • Data: 2009-07-20 16:27:07
    Temat: Re: Fresh... "reczne" wyl/wl roamingu
    Od: "PWK" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miroslaw Dobrzanski" <sq6qq (at) poczta dot onet dot pl> napisał
    w wiadomości news:4a648aab@news.home.net.pl...
    > Witam grupowiczow!
    > Moze ktos z Was bedzie wiedzial czy istnieje mozliwosc recznego wl/wyl
    > roamingu miedzynarodowego za pomoca "kodow" (podobnie jak w simplusie).
    > Konsultant z P4 trzymal mnie na sluchawce kilka minut, po czym stwierdzil
    > ze nie ma takej mozliwosci.
    > W mojej miejscowosci P4 odpalil swoj nadajnik, trzymajac na recznym
    > wyborze sieci w drodze do pracy (inna miejscowosc) oczywiscie gubi zasieg,
    > automat odpada ze zwgledu na zasieg Czeskich nadajnikow. Zostaje
    > pozostanie na recznym wyborze Plusa (strata P4).
    >
    > Pozdrawiam....
> [...]
    Nie wiem, czy można ręcznie (kodami) wyłączyć roaming, ale bez skrupułów
    używam ręczengo wyboru sieci 26001 (Plus). Jakość połączeń o wiele lepsza
    niż po sieci Playa. Chcą konukrowac, to oprócz ceny niech dopracują jakość
    połączeń w swojej sieci.
    --
    pwk