  • 31. Data: 2010-03-03 13:43:27
    Temat: Re: FreeEnergy cionk dalszy
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "JanuszR" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hml6l5$tc6$1@news.onet.pl...

    > Popatrz sobie na rachunek za energię, przeanalizuj ceny paliw. Uzyskanie
    > taniej energii (free jest niemożliwe bo wszystko kosztuje) spowoduje,
    > że aby zachować zyski państwo podniesie akcyzę na paliwie (przykład np.
    > LPG), firmy energetyczne podniosą ceny i zwiększą koszty przesyłu
    > energii i nic, poza zwiększeniem dochodów państwa i firm energetycznych,
    > się nie zmieni.

    Zmieni się - powstaną mafie zajmujące się przekrętami związanymi z
    pozyskiwaniem i sprzedażą taniej energii :) Wiesz, lewa sprzedaż prądu bez
    akcyzy itp. nielegalne ładowanie akumulatorów itp. Po co nam to :)

    Każdemu, kto myśli, że to tylko taki żart przypominam, że swego czasu było
    głośno o pomyśle opodatkowania używania pomp ciepła, nie może być przecież
    tak, że jakieś cwaniaki grzeją się za półdarmo. Na szczęście okazało się,
    że instalacje są bardzo drogie i zanim przypieprzy się podatek, trzeba
    najpierw pozwolić się trochę tematowi rozwinąć (vide tani olej opałowy -
    pamiętacie?).

    e.

  • 32. Data: 2010-03-03 13:44:13
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

> [...]
    > że instalacje są bardzo drogie i zanim przypieprzy się podatek, trzeba
    > najpierw pozwolić się trochę tematowi rozwinąć (vide tani olej opałowy -

    Nie zmieni się vide mafia paliwowa, mafia węglowa. Wszędzie tam, gdzie
    nie ma rynku, ceny są sztucznie regulowane a dostęp do dóbr
    koncesjonowany patologie istniały i istnieć będą. Nie mam najmniejszej
    wątpliwości, że gdyby udało się pozyskać źródło taniej energii od razu
    swoją łapę, dla naszego dobra, położyłoby na tym państwo .

    JanuszR

  • 33. Data: 2010-03-03 15:28:22
    Od: "Papa5merf" <5...@w...pl>

    Órzytkownik "qlphon" napisał:

    > przecież żyję...
    > nie chcę skończyć jak WSZYSCY inwentorzy, którzy coś działającego
    > zbudowali

    Sealera wykończył JPMorgan, czyli jebany żyt, wychodzi na to że trzeba tłuc
    prewencyjnie tą największą na ziemi zarazę!:O)
    ja tam się nie boje, niedługo npiszę że mi działa i zobaczymy czy zacznie
    się u mnie w nocy milicja kręcic nocą pod oknami:O)

    > ja sobie tylko o tym czytam (odpowiednie służby łatwo to mogą sprawdzić)
    > a ci, co coś robią na pewno siedzą głęboko w konspiracji
    > albo w tajnych laboratoriach wojskowych...

    skoro czytasz to wiedz że ta energia pochodzi dokładnie od ziemskiego pola
    magnetycznego, oraz ziemskij siły odśrodkowej wynikającej z jej ruchu
    precesyjnego, tematem interesuje się od kilku dni, dlatego jeszcze nic nie
    wymyśliłem, dlatego dałem rozwojowy temat na grupe, narazie pomysłuf brak,
    ale te silniki Bediniego i Sealera to dokładnie to, tylko dopuki nikt nie
    zrozumie jak te energie wykożystać to nikt nie będzie wiedział jak te
    silniki naprawdę działają:O)

    p.s. powodzenia w konspiracyjnej budowie podziemno-piwnicznej domowej
    elektrowni darmwej energii!:O)

  • 34. Data: 2010-03-03 15:46:03
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Papa5merf" <5...@w...pl> napisał w wiadomości

    > tematem interesuje się od kilku dni, dlatego jeszcze nic nie
    > wymyśliłem, dlatego dałem rozwojowy temat na grupe, narazie pomysłuf
    brak,

    za 3 dni Ci się znudzi, z braku lepszego zajęcia znajdziesz nowy temat,
    zgłębisz go w 3 dni i zaszczycisz nas kolejnym bzdurnym wątkiem. Jak masz
    za dużo czasu polecam np. naukę ortografii.

    e.

  • 35. Data: 2010-03-03 16:26:53
    Od: "Papa5merf" <5...@w...pl>

    Órzytkownik "entroper" napisał:
    > za 3 dni Ci się znudzi, z braku lepszego zajęcia znajdziesz nowy temat,
    > zgłębisz go w 3 dni i zaszczycisz nas kolejnym bzdurnym wątkiem. Jak masz
    > za dużo czasu polecam np. naukę ortografii.

    widzę ze to ty masz za dużo czasu na siedzenie na necie zamiast wzionć siem
    do roboty żeby mieć czym zapłacić za prunt!:O)

  • 36. Data: 2010-03-04 16:06:27
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    > widzę ze to ty masz za dużo czasu na siedzenie na necie zamiast wzionć
    siem > do roboty żeby mieć czym zapłacić za prunt!:O)

    ale przynajmniej piszę po polsku

    e.

  • 37. Data: 2010-03-08 11:48:11
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > skoro czytasz to wiedz że ta energia pochodzi dokładnie od ziemskiego pola
    > magnetycznego, oraz ziemskij siły odśrodkowej wynikającej z jej ruchu
    > precesyjnego,

    niezupełnie...

    > tematem interesuje się od kilku dni, dlatego jeszcze nic nie
    > wymyśliłem,

    ... więc czytaj dalej ...

    jak chcesz się dowiedzieć, jak mało wiesz
    przeczytaj (ze zrozumieniem!) sobie artykuł "tajemniczy biały proszek"

    > p.s. powodzenia w konspiracyjnej budowie podziemno-piwnicznej domowej
    > elektrowni darmwej energii!:O)

    nie mam najmniejszego zamiaru!
    prowadze spokojne życie...

  • 38. Data: 2010-03-08 11:58:10
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 02.03.2010 16:53, schrieb JanuszR:

    > Jak głupie to proszę.
    > Przymocujemy do satelity kawałek cewki i wieszamy na orbicie. Obracająca
    > się wraz z polem magnetycznym Ziemia czyli wirnik wytwarza w naszym
    > stojanie prąd :)

    takie głupie toto znowu nie jest. Były przeprowadzane próby na MIRze i
    ewentualnie na ISS (nie pamiętam dokładnie) z kawałkiem drutu (chyba coś
    koło 3km) ciągnionego za stacją. Próba się skończyła, jak przewód się
    przepalił. Indukowało się więcej, niż ustawa przewidywała.

    Waldek

  • 39. Data: 2010-03-08 22:55:45
    Od: PH <s...@w...pl>

    Papa5merf pisze:
> [...]
    > czy ktoś ma jakiś momysł na wykorzystanie pola magnetycznego ziemi
    > (zdaje się że jest to stałe pole magnetyczne) do produkcji energii?:O)

    A zastanawiałeś się nad odzyskiem energii z parcia budynków na grunt?

    --
    PH

  • 40. Data: 2010-03-08 23:11:34
    Od: PH <s...@w...pl>

    Konop pisze:

    > Nie no, ja proponuję Księżyc UZIEMIĆ, żółto-zioloną bednarką oczywiście
    > ;)...

    A gdzie tam, zielono-żółtą. No chyba, że bednarka nieunijna.

    --
    PH