  • 61. Data: 2004-08-02 13:22:32
    Temat: Re: Frame Relay TP - jest potwierdzenie
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com> napisał(a):

    > po czesci masz racje, ale uwazam, ze mozna "ujarzmic"
    > (czyt. przyciac ruch P2P) u siebie. Klientow przy tym praktycznie by
    > nie stracili (no moze jakis najwiekszych ssaczy). I od razu wyszli
    > by duzo lepiej.

    Mylisz sie. Po przycieciu ruchu P2P, moja siec uciekla od
    Futuro i teraz jest w Netii. Podejrzewam, ze wiekszosc by tak zrobila.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 62. Data: 2004-08-02 13:25:05
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > Z zagranicznymi tez sie wymienia za darmo? :))

    nie (a szkoda:))

> [...]

    siebie. Klientow przy tym praktycznie by nie stracili (no moze jakis najwiekszych
    ssaczy). I od razu wyszli by duzo lepiej.

    pzdr.
    Michal

  • 63. Data: 2004-08-02 13:32:12
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Mylisz sie. Po przycieciu ruchu P2P, moja siec uciekla od
    > Futuro i teraz jest w Netii. Podejrzewam, ze wiekszosc by tak zrobila.

    taa pewnie beda rpzycinac uzywajac ipp2p :P btw jak moj hanfdlowiec
    twierdzi z Futuro to ze maja redunantne linki i maksymalne obciazenie
    ich sieci szkieletowej to bylo 70% ;-) wiec po co ciac ?

    --
    VoMi7

  • 64. Data: 2004-08-02 13:37:43
    Temat: Re: Frame Relay TP
    Od: "MaRaS" <mpanek@W_Y_T_N_I_J.lh.pl>

    > po przelotnej analizie, to tpsa nie uruchomi BGP na tym tańszym.
    > Ciekawi mnie czy LoadBalancing odpali

    LB mozna uruchomic. Cena aktywacyjna 999PLN netto za spiecie dodatkowego
    kanalu 2mbit. (zrodlo infolinia POLPAK).
    Oferta wydaje mi sie bardzo atrakcyjna, za 2500zl/mc 4mbit... U konkurencji
    za tyle mozna dostac jedynie 2mbit.
    Ciekawe jak zareaguja na obnizke w tpsa. Z jednej strony nie ma z czego
    obnizac bo 'dostep do sieci tpnet' kosztuje 2000zl/mbit, a z drugiej strony
    klienci moga pouciekac do tpsa, jesli FR/ATM bedzie dzialalo prawidlowo.

    --
    Marek Panek

  • 65. Data: 2004-08-02 14:36:08
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    VoMi7 <v...@N...altanet.pl> napisał(a):

    > taa pewnie beda rpzycinac uzywajac ipp2p :P btw jak moj hanfdlowiec
    > twierdzi z Futuro to ze maja redunantne linki i maksymalne obciazenie
    > ich sieci szkieletowej to bylo 70% ;-) wiec po co ciac ?

    bardzo reduntantne, szczegolnie z lublina. w swoim czasie, nie bylo
    tygodnia bez kilku krotkich awarii. gdy skonczylo im sie pasmo
    lublin-warszawa (dzierzawili od telenergo oc3), to zamiast poszerzyc,
    wszyscy klienci biznesowi bez uprzedzenia zostali przycieci do 70%
    pasma z umowy. dzialo sie to na przelomie roku 2002 i 2003. wtedy
    wypowiedzialem umowe, po paru tygodniach lacze zostalo poszerzone, ale
    krotkie awarie trwaly jeszcze dlugo. nie wiem, jak jest teraz.

  • 66. Data: 2004-08-02 14:42:53
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Uzytkownik "VoMi7" <v...@N...altanet.pl> napisal w wiadomosci
    > taa pewnie beda rpzycinac uzywajac ipp2p :P btw jak moj hanfdlowiec
    > twierdzi z Futuro to ze maja redunantne linki i maksymalne obciazenie
    > ich sieci szkieletowej to bylo 70% ;-) wiec po co ciac ?

    AFAIK redundantne polaczenia w szkielecie Futuro to raczej w glowie tego
    handlowca funkcjonuja.

    --
    Z#

  • 67. Data: 2004-08-02 18:39:08
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Zbigniew Sikora wrote:

    > AFAIK redundantne polaczenia w szkielecie Futuro to raczej w glowie tego
    > handlowca funkcjonuja.

    nie mowie ze nie i nie mowie ze tak ale i tak musze zmienic na proFuturo
    bo Crowley jest zalosny... nsjmieszniejsze jest to ze handlowcy z
    ProFuturo i Crowleya sa jednoczesnie moimi klientami ;P

    --
    VoMi7

  • 68. Data: 2004-08-02 18:57:59
    Od: "MaRaS" <mpanek@W_Y_T_N_I_J.lh.pl>

    > nie mowie ze nie i nie mowie ze tak ale i tak musze zmienic na proFuturo
    > bo Crowley jest zalosny... nsjmieszniejsze jest to ze handlowcy z
    > ProFuturo i Crowleya sa jednoczesnie moimi klientami ;P

    Przetestuj nowe tepsiane FR/ATM :-)

  • 69. Data: 2004-08-03 12:25:19
    Od: p...@p...pl (parys)

    Pawlik napisał(a):
    > On Mon, 2 Aug 2004 11:30:09 +0200, Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl> wrote:
    > No właśnie sobie czytam ten regulamin i w paragrafie 5. jest zdanie, że "W
    > ramach Usługi zestawiane jest do rutera brzegowego sieci szkieletowej
    > POLPAK łącze o przepustowości _równej_ szybkości dołączenia."
    >
    > Czy to jest coś silniejszego od tego co jest w standardowym FR/ATM? Czy to
    > po prosu 1Mbit bez CIRu?
    >
    > Pozdrawiam,
    > --
    > Pawlik

    heh no rzeczywiście
    właściwie to każdy teraz może sobie to zdanie zinterpretować jak chce,
    może to oznaczać dosłownie wszystkie warianty jakie to byly wymieniane i
    pewnie jeszcze kilka nie wymienianych tu dowolnych kombinacji ;P nasz
    kochany jezyk polski

    parys

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip