  • Data: 2011-05-23 14:52:32
    Temat: Fotoradary Kobylnica
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Właśnie przyszły pamiątkowe zdjęcia z wyjazdu do Słupska: 63/50 i 61/50.
    Moja wina nie ulega wątpliwości - ostro pałowałem w terenie niezwykle
    gęsto zabudowanym. Wprawdzie w obu przypadkach w czasie przejazdu żywego
    ducha nie widziałem, ale jakiś zasrany kot z krzaków mógł wyskoczyć. A
    nie. Nawet krzaki tam chyba nie rosły. W każdym razie kajam się. Gdybym
    trafił na Policję, to pewnie pogroziliby mi palcem, ale trafiłem na
    bezduszny fotoradar, w dodatku z ustawionym minimalnym progiem
    dopuszczalnej prędkości (albo zgoła poniżej, biorąc pod uwagę informację
    znalezioną w necie, że do kogoś wysłali mandat na 0 zł za 43/50 ;-)).

    Tak w sumie piszę to ku przestrodze dla wszystkich, którzy wybieraliby
    się w te rejony - jedźcie gdzie indziej. Kobylnica to ponoć najlepiej
    zarabiająca na fotoradarach gmina w kraju, czyli kasę już mają, lepiej
    jeździć w inne rejony, gdzie gminy biedniejsze i tym samym dla ludzi
    przyjaźniejsze ;-) Jeśli już musicie jechać, to pamiętajcie, żeby nie
    zostawiać tam za dużo kasy, bo gmina pewnie i tak z Was ściągnie ;-)

    A tak poza tym chciałem podpytać, czy coś się zmieniło w sprawie
    wystawiania mandatów przez Straż Gminną, bo może oni to nielegalnie
    robią ;-) Coś mi się o uszy obiło, że mięli ukrócić ten złoty interes i
    likwidować radary postawione w miejscach delikatnie mówiąc
    kontrowersyjnych (czytaj: prosta szeroka droga z domem gdzieś na
    horyzoncie pod lasem), ale nie interesowałem się, bo mnie to nigdy nie
    dotyczyło :-)

    Maciek