  • 21. Data: 2013-01-30 14:20:33
    Temat: Re: Fotoradarowe pułapki na kierowców
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2013-01-30 13:50, Ergie pisze:
    > A może lepiej jak w cywilizowanym świecie:
    >
    > Stoję czwarty to pewnie przejadę więc wrzucam jedynkę i czekam na sprzęgle.
    > Pojawia się zielone = ruszam razem z innymi

    Takiej głupoty jeszcze nie słyszałem, chyba że zajmujesz się regeneracją
    sprzęgieł.

  • 22. Data: 2013-01-30 14:56:39
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Tych pułapek w tym kraju jest tyle, a szykują następne, że z każdej
    strony dymają nas z uśmiechem na ryju i z tekstem A CO MI ZROBISZ?

    Trzeba globalnie z tymi 460-cioma złodziejami zrobić porządek a nie
    chrzanić o minimalnych, maksymalnych czasach zółtego itp i szukać nie
    wiadomo gdzie winnego. Wiadomo kto jest winny.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 23. Data: 2013-01-30 15:06:06
    Temat: Re: Fotoradarowe pu?apki na kierowców
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    masti wrote:

    > który to znak nie miałby zadnego znaczenia dopóki działaja światła :)

    przed światłami a nie za światłami

  • 24. Data: 2013-01-30 15:12:46
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > Pojawia się zielone = ruszam razem z innymi

    Takiej głupoty jeszcze nie słyszałem, chyba że zajmujesz się regeneracją

    Tak wiem, mnie też uczyli*, że tak nie można, bo się sprzęgło psuje ale to
    były czasu fiatów 126p. Obecnie w cywilizowanych krajach o dużym ruchu np.
    Rzym czy Paryż to norma. Samochody nie ruszają po jednym ale wszystkie na
    raz dzięki temu ich więcej przejedzie prze skrzyżowanie.

    * - teraz w niektórych szkołach już tak nie uczą, a wręcz przeciwnie uczą
    aby auto było zawsze gotowe do jazdy bo czasem aby uniknąć kolizji trzeba
    ruszyć a nie hamować.

    Ps. Nie wiem, co rozumiesz pod pojęciem regeneracji sprzęgła, ale jeśli w
    to wliczasz wymianę linki raz na 100tys km to przeboleję ten wydatek by nie
    być zawalidrogą o oszczędzić trochę czasu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 25. Data: 2013-01-30 15:15:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    jeśli już to przed skrzyżowaniem.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2013-01-30 15:26:24
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup

    > Trzeba globalnie z tymi 460-cioma złodziejami zrobić porządek a nie
    > chrzanić o minimalnych, maksymalnych czasach zółtego itp i szukać nie
    > wiadomo gdzie winnego. Wiadomo kto jest winny.

    ROTFL. O nowy Lepper. Jeszcze dodaj "a pieniądze są w bankach".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 27. Data: 2013-01-30 16:00:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jan 2013 15:26:24 +0100 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup

    > ROTFL. O nowy Lepper. Jeszcze dodaj "a pieniądze są w bankach".

    a Balcerowicz musi odejść

  • 28. Data: 2013-01-30 16:02:07
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 30.01.2013 14:20, PesTYcyD pisze:

    > Takiej głupoty jeszcze nie słyszałem, chyba że zajmujesz się regeneracją
    > sprzęgieł.
    To znaczy że Ty z tych co czytają instrukcje obsługi samochodu jak się
    zielone zapali..?
    Nie słyszałem aby trzymanie sprzęgła aż tak drastycznie wpływało na jego
    żywotność, przejechałem setki tysięcy kilometrów i nie udało mi sie
    jeszcze sprzęgła zajechać, a często, bardzo często, czekam na sprzęgle
    gotowy do szybkiego startu.

  • 29. Data: 2013-01-30 16:09:00
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Mamy dyskusję zwolenników:
    A: przestrzegania przepisów w każdej sytuacji ze zwolennikami
    B: przewagi rozumu nad tzw. "literą prawa".
    To nie prowadzi do niczego.
    Jak dla mnie samo zapisanie w budżecie wpływu w wysokości x mld zł z
    fotoradarów jest ujawnieniem intencji państwa: bezpieczeństwo na drogach
    ponad wszystko, czyli wyskakujcie z portfeli obywatele.
    Ja się zapisuję do opcji B.
    Jacek

  • 30. Data: 2013-01-30 16:12:47
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-30 15:26, Ergie pisze:

    > ROTFL. O nowy Lepper. Jeszcze dodaj "a pieniądze są w bankach".

    Nie. Ja już z tych co w necie pobiadoli i popłacze nad swoim losem jak
    mnie to w dupę dymają z każdej strony LOL

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/