  • 11. Data: 2010-04-22 09:21:06
    Temat: Re: Fotohobby.pl - Portal dla milosnikow fotografii
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Jaki banner? Może top masz na myśli? Na komórce to oglądasz?

    Laptop 1280x800. Ale co bym nie miał, jaki ma sens taki wielki top ?

    EMPI

  • 12. Data: 2010-04-22 09:30:29
    Od: maniooo <m...@g...com>

    On 22 Kwi, 11:21, EMPI <e...@p...onet.pl> wrote:

    > Laptop 1280x800. Ale co bym nie miał, jaki ma sens taki wielki top ?

    A czy musi mieć sens? Autorowi tak się podobało i już. Faktem jest, że
    użytkownicy małych przekątnych będą nieco narzekać, ale na Janka też
    narzekali jak się przerzucił na 1280x1024. Wiele skórek blogowych ma
    duży top. Fakt faktem można nieco zmniejszyć ten aparat i oszczędzić
    jakieś 100px. Z drugiej strony, używaj F11 albo Chrome ;-) .

    --
    Pozdrawiam,

    Marian

  • 13. Data: 2010-04-22 11:19:23
    Od: Remigiusz Zukowski <r...@g...com>

    On 2010-04-21 22:09, maniooo (z domu) wrote:

    > Ja powiem tak: ktoś zebrał RSS różnych stron, wrzuca artykuły w jednym
    > miejscu i tyle. I SUPER!!! Mi by się nie chciało ;-) .

    Czyli coś na kształt wykop.pl tylko o tematyce foto i tworzony przez
    jedną osobę? Zajrzałem i nawet podoba się. A może by zrobić wykop
    fotograficzny, nawet nazwę wymyśliłem, fotokop.pl :) skoro rowerzyści
    mają swój wytryb.pl :)

    pozdrawiam

    Remigiusz Żukowski

  • 14. Data: 2010-04-22 17:03:03
    Od: "Fotohobby_pl" <i...@f...pl>

    Dziekuje za odpowiedzi i za zainteresowanie.
    Portal powstal i mial za zadanie podobnie jak wykop zebrac merytoryczne
    teksty z dziedziny fotografii i podzielic je tematycznie. Niestety google
    sobie nie za bardzo tutaj radzi - jezeli ktos chce poczytac merytoryczne
    artykuly np. z obszaru fotografii portretowej czy studyjnej, musi sporo
    poszukac. W serwisie jest juz ponad 500 artykulow i zakladam, ze
    przynajmniej do konca roku codziennie bede wrzucal jakis nowy artykul. W
    przyszlym roku w bazie bedzie pewno z 1000 tekstow, co zapewni doskonaly
    material dla poczatkujacych jak i sredniozaawansowanych.
    W przypadku, gdy na wybrane tematy nie bedzie ciekawych tekstow, planuje te
    luke w przyszlosci uzupelnic (nie chcialem ktorys raz z rzedu opisywac
    rzeczy, ktore sa juz dobrze opisane). Z tego tez wzgledu to otwieranie
    artykulow po klikneciu na wiecej - pozwala to analizowac ktore tematy,
    obszary ciesza sie wiekszym zainteresowaniem i tym wlasnie obszarom
    poswiecic wiecej czasu i je rozwijac.
    Dodatkowo chcialbym sie skupic na prezentowaniu ciekawych portfolii a takze
    galerii fotografii.
    Aby baza wiedzy byla pelna uzupelnilem to ksiazkami, czasopismami,
    konkursami a teraz wystawami fotograficznymi.
    I tak zabiera to sporo czasu (rowniez, aby okresowo usuwac niedzialajace
    teksty, linki itp), a jest to zajecie czysto hobbystyczne, nie zwiazane z
    praca zawodowa.
    Nie chalem, aby byl to blog, ktory ma promowac moja osobe i nazwisko, tylko
    aby bylo to narzedzie przydatne dla innych pasjonatow fotografii, stad nie
    ma tam mojego zdjecia i krzykliwych informacji o autorze itp - stad moze
    wydawac sie anonimowy - nie myslalem, ze moze to byc negatywnie odebrane.
    Licze na to iz portal bedzie odwiedzany przez innych zapalencow, co da mi
    kopa do dalszego jego rozwoju.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Mackowiak

    Uzytkownik "Fotohobby_pl" <i...@f...pl> napisal w wiadomosci

  • 15. Data: 2010-04-22 20:30:04
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    Fotohobby_pl pisze:

> [...]
    > ktore tematy, obszary ciesza sie wiekszym zainteresowaniem i tym wlasnie
    > obszarom poswiecic wiecej czasu i je rozwijac.

    Ale to kliknięcie na wiecej nic nie zmienia, widać ten sam opis
    artykułu. Trzeba jeszcze raz klikać aby całosć zobaczyć. I tu problem
    ergonomiczny, po przeczytaniu artykułu i zamknieciu zakładki muszę dać
    wstecz. Trochę upierdliwe przy przeglądaniu. Lepiej jakby po pierwszym
    kliknieciu na 'więcej' otworzyła się nowa zakładka, wtedy zamkniecie jej
    powodowało by powrót od razu do punktu wyjścia.